Gå til innhold

Herregud! jeg er så sinnsykt lei om dagene....

Anbefalte innlegg

sorry meg, men jeg er sååå lei nå. Magen er liksom i veien hele tiden. Når jeg tar på sko, når jeg skal forbi folk på butikken, når jeg skal opp av sengen... alt er bare stress. Og nå er ikke lysken og bekkenet bare vondt lengre.. det har liksom begynt å låse seg litt. sånn at jeg må brå stoppe mens jeg går, for å hente meg litt inn. Også "kjøre" forsiktig igang igjen med små små skritt. ser nok gangske morsom ut jeg nå. Samboeren min ser stor forskjell på bevegelsene mine, bare på noen uker. også dette trykket mot ribbeina. får ikke puste jo... og den ¤/%/#% hodepinen. gleder meg så veldig til han kommer!!!

Men ellers har jeg det bra... haha. Neida, jeg er veldig glad for å være gravid altså. Missforstå meg rett. Men alle dager er ikke like... :)

Fortsetter under...

Jeg tror det er meningen av vi skal bli skikkelig dritt lei mot slutten.

Begynner å kjenne at jeg har fått nok jeg også. Noen dager er alt bare blæææ og andre dager går sånn nogenlunde. Har mye med bekkenet å gjøre. Lurer veldig på hvordan jeg hadde hatt det hvis bekkløsningen hadde uteblitt.

Tror jeg hadde vært sånn super gravid som jobba og vært opp sene kvelder helt fram til fødselen, kanskje til og med vært en tur på byen...hehe

Tror egentlig ikke det, men hadde ihvertfall ikke hatt mye å klage på. Har i dette svangerskapet ikke vært kvalm en dag!! ikke vært antydninger til hovenhet eller høyblodtrykk.

Det er først nå siste uken at kynnerene har begynt å plage meg når jeg er aktiv...

En god kur mot kjipe dager er hyggelig gravid treff. Jeg skal på ett i neste uke. Gleder meg veeeeeldig til det!

Også er det jo god terapi å skrive litt her!!! Det hjelper meg masse:)

Lag kakao med krem i, ordentlig krem ikke sånn juks på boks....det skal jeg gjøre nå!

Har også lurt litt på hvordan dagene hadde vært med ett bra bekken... men trur jeg hadde vært tappet for energi uansett. frøken optimist i dag ser du. :) tenk så missunnelig jeg blir når alle dere får før meg. Kommer til å sitte igjen alene inne på sidene her mot slutten.. lov meg å komme innom å hils på meg da altså...

Jeg føler meg veldig heldig må jeg si. Jeg har ingen plager i det hele tatt. Jeg er 32 uker på vei. Jeg føler meg ikke spesielt stor, trener mange dager i uka, sover godt om nettene, har ikke vondt eller ubehag noe sted. Jeg merker jo at jeg begynner å telle ned uker og dager, og er veldig spent på hvordan det blir når babyen kommer, hvordan den er og om det er gutt eller jente. Men, enn så lenge er jeg veldig fornøyd med å være i tipp topp form.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...