C *baby i magen* Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 jeg ble overstimulert for ikke så lenge siden og skal ha kort regime nå når jeg får mensen. da slipper jeg den sprayen. er det fler som skal eller har kort regime? har dere noen bivirkninger på orgalutran?
Ann-ch. Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Hei. Skal også ha kortregime denne gangen.Men litt anneledes denne gangen. Kan desverre ikke svare deg når det gjelder orgalutran,men jeg lurer på det jeg også.
LilleVackreAnna Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Har hatt kort regime 2 ganger, og brukte puregon+orgalutran. Hadde ikke en eneste bivirkning jeg vertfall, så er kjempeglad for at jeg slapp så billig unna. Gravid ble jeg også!! Lykke til begge to!
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Slenger meg på kommentarene til LIlleVackreAnna ) Jeg har hatt en gang med vanlig regime, fikk litt vondt i hodet av nesesprayen da. Pga overstimulering ble jeg satt på kortregime ved neste forsøk, puregon og orgalutran! Merket overhodet ingenting! Det var full klaff. Var på UL idag, er i 8. uke! Ett egg inn og 4 på frys. Lykke til!
Chaiemae Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Har hatt kort regime to ganger, ingen bivirkninger (kun ømhet i magen da ettersom eggene vokste). Skal dessverre ha langt denne gangen.
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Jeg ble også overstimulert første gang, og ble satt på kort regime andre gangen. Hadde ingen bivirkninger utenom ømhet og oppblåst i magen de siste dagene før uttak (pga mange eggfolikkler). Ble litt overstimulert denne gangen også men ble gravid og er straks 27 uker på vei. Fikk og 4 egg på frysen:-) Likte kort regime mye bedre og måtte ca ei uke kortere på sprøyter. Eneste negative med orgalutran er at sprøytespissen er litt tykk så den er vondere å sette enn puregon. Lykke til!!!
C *baby i magen* Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2008 tusen takk for svar er spissen tykkere sier du :S. hehehe. må lide litt vel. .
Emma*den lykkelige venter Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Hatt kortregime 3 ganger. Samme bivirkninger som ved langregime, men det er over så kort tid at det er til å leve med. Overstimulert en av gangene.
LilleVackreAnna Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 Kan skrive under på at spissene på orgalutransprøytene er noe herk!! Klag til sykehuset og be de ta det opp med produsenten. Da jeg nevnte det på klinikken sa de at jo flere som klaga, jo bedre, da kunne de legge press på produsenten. Er da kjempeunødvendig å lage så vonde spisser, når de til puregon er kjempebra, man merker de ikke en gang. Mens med orgalutran må man "ta fart" for å få stikki gjennom huden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå