1prinsesse+2engler Skrevet 27. mars 2008 #1 Del Skrevet 27. mars 2008 Vi mistet vår lille gutt for 4 uker siden. Vi bestemmte at han skal ligge på Barnas minnelund der vi bor. Vi skulle bli kontaktet av avd.spl på gyn, når han ble tatt med derfra og til minnelunden. De sa det ville ta opp til to uker. Vi har ikke hørt et pip, så i dag måtte jeg ringe og "etterlyse" dette. På gyn fikk jeg beskjed om at gutten var tatt med til kirken og at jeg måtte kontakte kirketjeneren. Så det gjorde jeg.....og han var bare teit og ikke akkurat empatisk! Han sa at de ikke hadde fått lagt han ned pga tælan og at det kunne ta litt tid, men han skulle kontakte oss. Dette er jo ikke akkurat lett for oss, så jeg ble såå irritert på han! Han hørtes ut som en ungjyppling som ikke har forståelse. Måtte dra ut av han hvor lang tid det kunne ta. Til slutt sa han bare at "vi måtte gi han en uke".... Hva gjør de ellers når det er begravelser om vinteren da?? De venter da ikke til tælan har gått da!! De har vel en måte å få tint opp bakken på?!? ÅÅååååååå....FRUSTRERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137258899-hvordan-kan-de-la-oss-vente-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5-lenge/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå