Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Om valget kommer til å falle på Amadeus.. ikke mye brukt.Hva syntes dere?
nussie Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Syntes Amadeus er veldig søtt;) Amandus blir litt for søtt og tenker bare dukkemann jeg da;) Gå for Amadeus!
nussie Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Amandus er ikke aktuelt pga f:eks det som nussie nevner og samboer vil ikke ha det så det er ikke et valg Blir nok Amadeus her!
nussie Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Sorry "anonym"!! tanteungen min syntes det er veldig morro å tulle med dette navn greiene som jeg syntes er så morro;så mens jeg laget lunsj nå hadde han skrevet inn innlegget over bare for å kødde!!! sorry;ikke meningen å tulle med navnet du har valgt syntes Amadeus er kjempe fint jeg pluss at dataen nå er et forbudt område for en trettenåring akkuratt nå!!(iallefall når jeg er innlogget!)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 he he ingen problem!hun eller han hadde det sikkert morro;) Takk for svar uansett! Amandus kan være et lettere alternativ ja så vi får tygge litt på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå