callmebecka Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 ...GUTT!!!! Juhuuuu, endelig stemte min intuisjon ) (Trodde det var gutt forrige gang også, men den gang ei...) En nydelig liten guttebaby, så fantastisk at det nesten er umulig å fatte! Alt var som det skulle være, hadde det ikke vært en inseminasjonsbaby ville hun ha flyttet terminen et par dager, men nå lot hun den være. Så da er det bare å begynne å leke med navn, forslag mottas med takk! (synes guttenavn er hundre ganger vanskeligere enn jentenavn av en eller annen grunn, og mens vi var helt enige forrige gang er vi nå litt på hver vår planet...)
m&m:) Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Gratulerer så utrolig flott. Vi syntes også gutte navn er vanskelig, men lykke til
callmebecka Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2008 Takk! Skjønner ikke hvorfor guttenavn skal være vanskeligere, det er ikke egentlig mangel på fine navn....bare vanskelig!
lubbeline Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Jeg syns guttenavn er Mye lettere:-), og gratulerer så mye!!
Chaiemae Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Så gøy med en liten gutt i magen da. Helt enig med deg om at guttenavn er vanskelig. Jentenavn har jeg klart. Hva slags stil liker dere?
pluss71 Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Gratulerer...!! Så kjekt med en liten gutt...! Og dere har jo fortsatt masse tid til å tenke ut et bra guttenavn da... jeg synes også egentlig det er vanskeligere enn jentenavn...
Søker dagmamma på Oppsal Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 Grattis!!! Så morsomt:) Vi får jo også en lillebror til lillejenta vår:) Og vi har navnet klart!
SogH Skrevet 11. april 2008 #11 Skrevet 11. april 2008 Gratulerer så masse! Så hyggelig:) Jeg er helt enig med deg at guttenavn er vanskeligere! På jentefronten har vi mange ideer, men på guttesiden sliter vi... Men så er det jo også en god stund til vi får vite om det er det ene eller andre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå