callmebecka Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Er det bare jeg som er rar, eller er tråden med fastlegespørsmålet slettet? Og jeg som akkura har fortalt min lege om det, som gjerne ville inn og se )
ElleL Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Det ser sånn ut - det var merkelig. Hva med å sende en mail til [email protected] og spørre om å få tråden tilbake?
Sota Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Tror det er min skyld for jeg sendte en mail til moderator om å slette mitt innlegg for jeg følte plutselig at jeg hadde gitt litt mye info om fastlegen min. Trodde de bare ville slette mitt innlegg og ikke hele tråden
callmebecka Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2008 Misforstå meg rett, det gjør overhode ingenting!!!! Jeg bare kunne ikke fatte hvor det var blitt av, eller at det var støtende på noen måte. )
Sota Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Trodde ikke du var sur for det altså.....tenkte jeg bare skulle forklare siden det kom spørsmål om det Synes det er rart de ikke bare kunne slette mitt innlegg og la resten av tråden bli stående, men det er jo forsåvidt bare å lage en ny tråd om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå