Berta_78 Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Hei! Venter vårt første barn til sommeren, og begynner så vidt å orientere oss i vognverden (dvs jeg gjør :-) ) Vi har akkurat kjøpt hus, og har dermed absolutt ingen planer om å utvide bilparken... Vi har en Golf med 5 dører. Jeg kommer mest sannsynlig ikke til å bruke bilen hver dag, men mye i helger og sånt. Jeg lurer på om det er enkelte vogner vi IKKE bør kjøpe, eller noen som er spesielt egnede til å legge sammen i en mindre bil. Noen som har noen erfaringer? Tusen takk!
anirolf Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Hei tilbake. Vi har Golf, og vi har vogna Teutonia mistral sport. Den passe akuratt perfekt i bilen. Det er ikke plass til så veldigt mye mere. Men hva forventer men når en har liten bil. Vogna kjøpte vi på Svinesund. Vogna har nå vært i daglig bruk i 2 år. 4 ganger på fly. Ser bare at den er brukt på hjulene. Nå er dattera vår for stor til den men så er hun også 96 cm lang. Kjempe vogn. Lykke til.
Berta_78 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 Takk, du er grei! Var det mye å spare på å kjøpe den i Sverige?
togutter-08og10 Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Vi har en opel astra og den er ca samme str. Vi har kjøpt teutonia spirit 3 i Sverige og vi sparte mye. Duovognen i Oslo kostet 8200. I sverige betalte vi 8200 svenske kr for duovognen, pluss stelleveske og lammeullspose. Kursen er jo veldig bra nå også. Vognen får fint plass i bilen.
anirolf Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Hei tilbake. Husker ikke hvor mye vi sparte, men søsteren min var og kjøpte samme vogn i forge måned, og da kostet den ca 6000 med myk bag. Lykke til. Hilsen Anita
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Jeg kjøpte også vogn i Sverige. Sparte ca 500 kr. Så viste det seg at det ikke gikk an å legge sammen vogna. Jeg gikk til en forhandler her i Drammen, men de sa jeg måtte reklamere på vogna der jeg hadde kjøpt den. Så da måtte vi dra en gang til til Sverige. Der hadde de ikke delen på lager, så jeg må komme tilbake om 3 uker. Så da sparte jeg ikke noe alikevel. Har sjekka opp saken, og det er rett. Man må reklamere der man har kjøpt vogna. Dette har kanskje ikke noe med saken og gjøre, men jeg vil advare deg mot å kjøpe vogn i Sverige, hvis ikke du har veldig god tid og god tålmodighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå