nussie Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Sienna Sofie Sandra Sanne Selma Simen Sindre Sondre
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Vet om søstre som heter Sara og Vilde. Andre forslag: Sara og Synne Sara og Marthe Sara og Olivia Sara og Eline Sara og Alice Sara og Maja Sara og Alva Sara og Lotte Sara og Linnea Sara og Helene Sara og Oliver Sara og Nikolai Sara og Sigurd Sara og Eirik Sara og Mikkel Det meste passer jo i grunn sammen med Sara
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Jeg ville valgt: Sara og Sofie Sara og Mathea Sara og Ragnhild Sara og Vebjørn Sara og Henrik Sara og Magnus
Troillpia Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Her er mine forslag: Sara & Sigrid Sara & Alvilde Sara & Signe Sara & Astrid Sara & Frida Sara & Sigurd Sara & Isak Sara & Aron Sara & Jakob Sara & Markus :-)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Jeg kjenner til et søskenpar som heter Sara og Ine og et Søskenpar som heter Sara og Jesper. Ellers passer Sanna, Sofia, Ella, Leah, Isak, Noah, Jakob, William, Leo, Teo, Mateo og Leander.
Mädchen Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 Alma, Julie/a, Thea, Ella, Lone, Kaja, Mads, Theo, Sofus, David, Daniel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå