Gå til innhold

Masse vonde kynnere etter en aktiv dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går styra jeg litt mye, vaska masse klær og rydda. Avsluttet med å vaske gulvet i stua og kjøkkenet før jeg handlet og hentet storebror i barnehagen.

Fikk så sinnsykt mange vonde kynnere. Ble borte et øyeblikk hvis jeg bøyde meg litt, men de kom tilbake med en gang. Trodde nesten at jeg skulle begynne å føde. Holdt på sånn i ca 2 timer.

Den kvelden sparket ikke babyen sånn som han pleier. Det var helt stille...blir babyene sliten av kynnere??

Flere som får vondt etter å ha styra litt??

Skrevet

ja, merker veldig godt at jeg får mye kynnere dersom jeg har styra en dag. var derfor bla jeg ble sykemeldt. det er utrolig slitsomt.

Skrevet

hei du.

driver å sliter litt med kynnere jeg og. Har flyttet ut av leiligheten og driver å vasker ned den. jett om magen er vondt når jeg ferdig. gutten i magen min er også mye stille, men vet ikke hvorfor. det har ikke sammenheng med kynnerne.

Skrevet

Det var påfallende still i går. Han pleier ellers å lage et sabla liv om kvelden, men ikke i går. Bare hikka litt og noen forsiktige små spark. I dag har jeg fått noen kraftsalver igjen.

Skrevet

godt han sier i fra igjen da.. er nok begynt å bli mindre plass inni der.. du er jo laaangt forann meg. haha. føles det som i allefall. :)

Skrevet

å?? mange uker er du da??

Jeg er 33 i dag

Skrevet

jeg var 31 på tirsdag.. men føler dere er så lang forann vettu. har begynt på uke 32 i det minste.. så 2 uker før meg er du da... fikk du første mann før termin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...