Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 jeg er i uke 6 i dag, har vært veeeeldig trøtt, spesielt de siste 14 dagene,ellers så kjenner jeg INGENTING til at jeg er gravid!!! flere som har det slik....? begynner nesten å lure på om jeg ikke er gravid lengre....
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 jeg lurer også...har ikke noe særlig med symptomer, bare litt stram i livmoren og litt stikkinger i siden. Men det har jeg hatt mange ganger før bare pga. mensen. Har ikke fått mensen, men den er så uregelmessig likevel, at den helt naturlig kan være en uke sen. testet svakt positivt i dag, men mistet testen i gulvet før jeg fikk lest av. Så jeg føler meg faktisk ikke helt sikker...er en plass i uke 4...må ta ny test om noen få dager?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Hei! Jeg har ikke engang tatt test ennå, men om jeg er gravid er jeg 4+3. Men har egentlig ingen symptomer, så jeg tenkte å drøye til over helgen med å kjøpe og ta test. Har hatt litt mensliknende murring i magen noen dager, men igår kjente jeg lite til det også. Hva koster egentlig en graviditetstest? (ikke det at det har så mye å si egentlig...)
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 tester er dyre, ca 130,- for en stk, og nesten 200 for dobbelpakke. Men jeg har kjøpt på nettet, MYE billigere,du finner reklamer for det på alle slike sider som denne. De er ofte også av samme merke som dem du kjøper på apoteket og like pålitelige. jo flere du kjøper, jo billigere er de! Det var dagens reklame!
Gjest Maja:) Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Jeg tok testen på mandag, og den var positiv! Jeg er gravid! Det er fantastisk og uvirkelig på samme tid. :-) Håper det går bra med dere også!
chrissy81 Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Åååå så godt å se dette innlegget. Jeg ser det er skrevet i mars, lurer på hvordan det går med deg nå? Jeg er 5+5 og merker ingenting, ingen symptomer, tror jeg da..Men var mye trøtt og hadde mye menslignendesmerter helt i begynnelsen, men det er borte nå..Men har innsett at jeg skal være positiv og heller nyte at jeg føler meg bra. Har forresten vært forkjølet hele uken, mye tett nese, kanskje dette faktisk er et sympton;) ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå