Mamsen og lillegutt Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Har ikke så mye flesk på magen,men er heller huden som er "slapp" hvis dere skjønner.... Er det mulig å smøre den med noe?
Meg og knoll&tott Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Finnes MASSE!!!! Men om de er noe virkning i er noe annet... Har hørt at dove har en oppstrammende dusjsåpe og krem som faktisk skal virke!!! Har ikke prøvd den selv. Men burde kanskje det ja...
Mamsen og lillegutt Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 tenkte meg at det fantes...men lurer jo liksom på om de fungerer...hehe.... magen min ser ut som en bolledeig..hehe. Holder på med sånn rockering også. har fått vekk lovehandels'ene.
Sjefsmegga Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Joda, flere somv virker også vist nok, men kun NÅR man har smurt seg, virkninge går ort så fort man ikke smører, men bør ikke bruke dem hvis man ser sensitiv for koffein eller ammer/ er gravid....for de fleste inneholder en god de koffein..
Meg og knoll&tott Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Jeg MÅ få meg en sånn rockering altså!!! ALLLE skryter av den!! Jeg har pr idag tatt av 33 kg på 2 1/2 år, litt igjen før målet er nådd. "Fremsiden av magen" kan jg leve med, men har DI håndtakene!!!
smågodt prinsessa Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 mamsen og lillegutt.. har du virkelig fått bort lovehandlesene?? (hehe litt vanskelig å skrive det)..
Mamsen og lillegutt Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2008 Ugla: hvilke er det som virker da??? Ingrid-og-gullet: Ja de er så godt som borte:) men syns ikke det hjelper når jeg ser gravid ut hver gang jeg tar kjole o.l. på meg:(
smågodt prinsessa Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 wow.. hvor lenge har du brukt den da?? har du spist sunt og trena i tillegg eller?
Sjefsmegga Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Tror det var en fra Lorèal som funka på låra mine den gangen....men hsuker ikka hva den het...eller om de har den nå...
Mamsen og lillegutt Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. mars 2008 har brukt den i 2mnd. har spist litt sunnere,men ikke trent noe ant enn å gå tur med gullet. liker ikke å trene...
Mamsen og lillegutt Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. mars 2008 ingen som vet merker jeg kan prøve? loreal har jo et par forskjellige. kan ikke prøve alle....
AnneM. Skrevet 27. mars 2008 #12 Skrevet 27. mars 2008 Det tviler jeg veldig på.. Men du kan trene, spise sunt og være mye ute. Det er underverker hva ekstra muskler, nok næringsstoffer og frisk luft kan gjøre med huden. Smør også med fuktighetskrem (uten anti-aging! Det ødelegger hudens egen elastisitet). Hvis det er riktig ille etter et år med sunn livsførsel, så kan du få operasjon på statens regning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå