Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Om jeg får en gutt skal han hete Jonas, men ønsker et mellomnavn som begynner på To.... eller Tor... Ikke mange navn jeg kommer på som kan passe som mellomnavn da... Jonas Torarin? Jonas Torjus(høres rart ut) Jonas Tobias (kan ikke slutte på -as begge navn) Noen som kan hjelpe?
Vannmann35 Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Jonas Tobias må du droppe ja - det blir komisk... Jonas Torarin og Jonas Tormund er det som klinger best synes jeg. Ellers kan du søke på "to" på navneguiden, så får du opp alle navn som begynner med det :-)
Ryddemamma Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Denne kombinasjonen var skikkelig vanskelig. Jeg er ikke fan av nyoppfunnede navn, men synes allikevel Torian ikke var så dumt. Jonas Torian. Kanskje det allerede er et navn også...? Jeg kjenner en som heter Dorian.
Troillpia Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Ooiii.... Dette var ikke lett! Hva med? Jonas Torfinn Jonas Tore Jonas Torje
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Jonas Torger Jonas Torgeir Jonas Torleik Jonas Torodd Jonas Tormod Jonas Toralf Jonas Torolf Jonas Torfinn Jonas Torvald Jonas Torgrim Jonas Tore Jonas Tollak Jonas Tollef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå