Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart igang med forsøk og lurer derfor på hvordan de gjør med betaling. Jeg har jo vært der et par ganger til undersøkelse men har ikke betalt noe ennå. Samler de opp og gir deg en regning tilslutt eller hvordan foregår dette? Og hva med medisiner? Betaler man de med en gang? Mye man glemmer å spørre om underveis :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

vi var også på noen undersøkelser før vi betalte. Fikk regningen før vi startet opp med forsøk. Den skal helst være betalt før oppstart med medisiner.

Ellers så er det apotek i 1 etg, rett ved inngangen hvor du kan kjøpe de medisinene du trenger. Kjøp fra Ul til UL. Legen gir deg beskjed om hva du skal kjøpe hver gang. Ikke nødvendig å kjøpe mer enn nødvendig. Menopur kan kjøpes løse faktisk.

Skrevet

Er det dyrere på Aleris enn på f.eks. Ullevål eller Riksen?

Skrevet

Takk for svar Emma. Da er det bare å ta med seg penger neste gang jeg skal inn. Rekker vel ikke å betale forsøket før jeg starter opp da jeg ikke har fått noen regning,men får kanskje det neste gang.

Det er dyrere på Aleris da det er privat-klinikk. De andre er offentlige.

Skrevet

Kan jeg spørre om dere bruker Aleris fordi dere er ferdige med det offentlige, eller foretrekker dere å bruke dem fordi køen er kortere?

Skrevet

Har gått over til Aleris da de offentlige forsøkene er brukt opp. Hatt 3 søskenforsøk og 1 privat forsøk på Riksen. Emma har også "brukt opp" sine offentlige forsøk, så derfor over på privat.

Skrevet

Ok, takk for svar. Tenkte kanskje at det var fritt sykehus valg, men slik er det ikke... Håper det klaffer for dere og lykke til.

Skrevet

Hej Ann-ch

Vi har fått regning till rett innen uttag og insettning. Den sak helst va betald vid tilbakeføring.

På apoteket har de alle medeciner man trenger så det er enklast att gå rett dit og hente ut de med en gang. En del medeciner vi bruker må andre apotek bestille in før de har de ikke liggande inne.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...