Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei vi skal reise til Afrika å være borte i fem uker. Ikke lett å bruke vogn der nede så vi tenkte å ta med babybjørn for å bære vår gutt på 6 mnd. Har den babybjørnen med ekstra støtte bak i ryggen. Nå har vi prøvd den her hjemme og funnet at at det blir alfor tungt å bære han i den. Han er over 7,5 kanskje nærmere 8 kg, og det er skikkelig belastende for skuldrene.

Har dere en annen bæresele å anbefale som an kan bruke lenger, ev børesjal? Har aldri prøvd noe annet enn babybjørn.

Lurer også på om dere vet om en billig paraplytrille som kan legges helt ned i ryggen å gi full liggestilling? Har en mclaren qest, men synes gutten vår er for liten til å sove i den da den gir en for oppreist stilling.

På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137255640-b%C3%A6re-sele-sjal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei=) Vurderer å selge mitt bæresjal.. er et sjaltai, kjøpt på filiokus.net i -07. Beige m/striper.. ser litt afrikansk ut i fargene;) veldig brede stropper, for best avlastning i ryggen. Du kan jo sende meg en e-mail om intr.

[email protected]

Sjal i afrika tror jeg blir litt vel varmt, skjønner ikke hvordan de innfødte der klarer å bære barna sine i sjal i steikende sol altså!

På sommeren bruker jeg bare mei tai, så jeg vil anbefale det! Det er lett og lære seg, behagelig å bære med, og kan brukes både på rygg og mage. Eventuelt kan du også bruke formsydd, det er mannen her sin favoritt å bære med (virker som en del menn liker det best, at mei tai liksom ikke sitter skikkelig på dem), men jeg foretrekker mei tai.

lotusbarn.no har mye bra =)

Sjekk også ut tettinntil.no og spør om råd der ;-).

Annonse

Det er www.tettinntil.com ikke no:) Da skal linken være grei tror jeg:)

Har selv ringslynge som jeg tror vil være fin i den alderen. Ellers så har jeg prøvd mei tai til min 2 åring, og en kjenner ikke vekten av å ha han på ryggen:) Søk på finn.no og se etter paraplytrille, der er jeg veldig usikker på hva som finnes, men jeg ville gått for en som var litt stødig med normalt store lufthjul, gjerne 3-hjuling;) Siden dere skal være vekke så lenge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...