Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sååå spent, så jeg må innom og se med jevne mellomrom..

Vet ikke hvor mange som driver og spår her inne eller hva dere heter, men jeg blir veldig glad og takknemlig hvis noen tar seg tid til meg ;)

Skrevet

Hei du.Jeg tok en titt på deg nå og får opp sommeren.Juni/juli med ei jente.Er ny på dette,så det kan hende jeg tar feil.Lykke til.

Skrevet

Oi da.Har på en eller annen måte fått klikket på anonym knappen.

Skrevet

Takk for svar:)

Så med det mener du jeg blir gravid juni/juli?

Blir spennende å se om det stemmer :)

Skrevet

Pendelen svarte ja på det.Lykke til

Skrevet

Tusen takk for at du tok deg tid barnigjen;)

Hvordan fungerer denne pendelen? Har jo sett slike, men kan ikke så mye om det. Har masse alternativt rundt meg, men har aldri satt meg så mye inn i ting at jeg har lært meg å bruke det.

Skrevet

Pendelen min har vist meg hva som er ja/nei.Den snurrer med klokka ved ja og motsatt ved nei.Det hender jo også at den ikke vil svare meg.Veldig artig å bruke den,spesielt når jeg får rett da.klem

Skrevet

Ja, det høres veldig artig ut og spennende ikke minst:) Og kanskje litt skummelt...hehe

Man må jo spørre seg om hva eller hvem det er som svarer på dette...ganske så spennende.Jeg er veldig interressert i dette, så derfor jeg spør og graver litt ;)

Har blitt spådd i tarot av ei venninne flere ganger og har mennesker rundt meg som driver med alternativt på proft nivå. Men ikke alle jeg føler jeg kan spørre om akkurat dette med baby, for det er helst ingen som skal vite det da...;)

Lykke til med videre bruk av pendelen :)

Klem

Skrevet

ja, tror du er/blir veldig snart!

Skrevet

Takk for svar Anonym

Hvem er du da og hva bruker du for å få opp dette?

Skrevet

En som velger å spå anonymt..(Så ikke innboksen blir full av "kan du spå meg meldinger) Jeg bruker tarot og pendel.

Skrevet

Åhh, ja den kan jeg egentlig forstå veldig godt ;) Ser det er et heftig press på dere som spår.

Tusen takk for svar igjen:)

Så du mener det er riktig så snart? Ser du kjønn også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...