Gå til innhold

Uke 16 og fortsatt kvalm. Noen andre?

Anbefalte innlegg

Begynner å bli mektig lei av denne kvalmen nå kjenner jeg. Var endel bedre i påsken, men plutselig er den her igjen. Er 50 % sykmeldt ut mars, men håper virkelig den gir seg snart!

Noen fler her som er sykmeldt pga kvalme?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137255618-uke-16-og-fortsatt-kvalm-noen-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du.

Er i uke 18, og fortsatt kvalm.Kaster opp nesten hver dag, men synes jeg har blitt noe bedre denne uken. Vært sykemeldt i 14 dager, men skal begynne igjen fra neste uke. I tillegg til kvalmen har jeg lavt bt, lav hb og høy puls. Derfor jeg har vært sykemeldt.

Har gått aktiv sykemeldt hele svangerskapet pga kvalme...er 16+3, men er bedre nå syns jeg:-) ikke kasta opp på nesten en uke! bare hatt kvalmen....håper å begynne å jobbe en fem-seks timer om dagen fra uka av....det skifter jo ofte da, men nå er jeg ihvertfall sånn nogelunde i form på formiddagene:-)

Jeg er i uke 15 og forstatt veldig dårlig.. bare lyst å ligge rett ut.

Men idag fikk jeg tips fra ei i klassen min om å få B12 injeksjoner fra legen, og det skal jeg ringe å spørre om i morgen. Hun hadde blitt bra etter en time :) så jeg er optimistisk.

Annonse

Sliter med samma dritten!! Er så lei nå, at jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre!! Er og i min 16 uke. Forige svangerskap gav kvalmen seg rundt uke 14, men det ser ut til at den kommer til å vare lenge ennå:( Er 100% sykemeldt og har vært det i 2 måneder nå!

Jaja... det er hvertfall for en god sak;)

Jeg har vært sykemeldt tilsammen 5 uker pga kvalme og oppkast, hyperemesis, fra uke 8-13 kastet jeg opp 8-10 ganger om dagen, og var konstant kvalm. Er nå kommet til 16+4, er fortsatt kvalm, men ikke hele tiden, og men kaster opp hver dag, men bare 1-2 ganger, og mye mindre enn tidligere. Skal prøve akupunktur senere i dag, håper det hjelper. Blir så sykt sliten og frustrert av å gå slik. Ikke dette jeg vil huske når jeg tenker tilbake på mitt første svangerskap.

Men, hva går man ikke gjennom for den lille i magen :-)

19.uke og kvalmen følger meg fremdeles... samtidig som jeg er helt utslitt, helt uahengig av hvor aktiv eller inaktiv jeg er... 100% sykemeldt siden uke 6.

Venter fortsatt på den dagen da alt pluttselig er borte og man bare er gravid og lykkelig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...