lidenaug08 Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Hei. Har bestemt meg for denne vogna men har ikke fått sett den skikkelig i bruk. Lurer på om noen kan hjelpe meg med goe svar. Kan sportsvogndelen legges helt ned i ryggen? og kan liggedelen heves godt i ryggen? Hvor stor pose kan jeg ha i den? Den ser noe liten ut- Kan den brukes med vinterpose når barnet begynner å bli større eller er der rett og slett ikke plass?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 jeg har ikke vognen, men jeg har vært å sett på den...jeg synes den var litt stor og veldig tykkt håndtak. Men den kan legges helt ned i ryggen, og den kan heves i ryggen. Vi har derimot bestemt oss for brio sing....den kan ikke legges helt ned i ryggen, men er betraktelig mindre og lettere å trille.
lidenaug08 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 Tusen takk for svar. Kommer ikke på alt når jeg først er i butikken. Blir ikke så vanskelig for oss om vognen er noe stor og tung å trille. Viktigere for meg at vi får med oss alt og at vi slipper å skifte vogn og deler til denne for hele tiden å tilpasse til bruken
førstegangs*mamma Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 den er stor nok til at jeg fåt plass til voksipose i den bare knyter den litt anderledes full liggestilling i sittedelen og bagen har sån plate så du kan ta opp så småen kan sitte.
Bergene Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Ja den kan legges flat og har plass til voksi pose =). Husk at du kan velge mellom forskjellige understell på vognen! Forskjellen er fjæring, vekt, bremser, pris og varekurv ;-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå