Gå til innhold

The Biggest Looser=)=)=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sinnsykt bra program!! Har fulgt med alle sesonger og ble driiiiitgla nå som en ny sesong er igang!!!

Gir meg bare så vanvittig mye inspirasjon!!

Andre som har noen formening om Slankekrigen??=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde digget å være med på et sånt program jeg, er litt konkurranse menneske..

Ser stort sett alle sånne type programmer, elsker det!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg følger med hver sesong :-)

Skrevet

følger med på både biggest loser USA og Biggest loser Australia. Det er jo nye sesonger gående på begge akkurat nå, så mye å følge med på :)

Skrevet

Hvilken kanal går biggest looser australia da??=)=)=)=)

Skrevet

Skrives ikke det Loser da?

Bare lurer:)

Skrevet

Jeg synes det er kjempe motiverende program, men.. syns kanskje at det er litt vel hard trening og påkjenning for så store kropper i starten. De hadde nok hatt bedre av å sykle/svømme for å forhindre overbelastning på ledd og hjerte. Bare tenker litt på det når jeg ser programmet.. Men for all del, imponerende hva de klarer!

Skrevet

Jo, det skrives Loser=) *sorry* ;)

Ja, er enig, de går altfor fort/mye ned i vekt på en gang og blir kjørt altfor hardt!!

Men det er jo tv, og bak kamera er det nok ett eget team av lege, ernæringseksperter o.l. som følger dem nøye opp=)

Det er derfor det er mulig=)

Heldiggrisene:) Gleder meg til jeg er ferdig med graviditeten og kan begynne å trene, leve sunt og få en slankere kropp:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Ja det er mye mer enn det vi ser, hvertfall på den amerikanske serien. Har lastet ned en del av de australske og der er det 74 episoder, så en ser mye mer enn bare utfordringer og veiinger og last chance workout.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...