Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Får dere som vet hva kjønnet er å får oss som enda ikke vet det, vist du vil vite kjønnet. er ikke 100% sikkert selvfølgelig, men litt gøy om det skulle stemme. Er flere det har stemt på alle barna dems, så prøv det her:

Ta et hårstrå ta det rundt en ring, hold ringen stille, så holder du øverst i hårstrået å henger ringer over håndleddet.

Om ringen går rundt vil det bli en jente

Om ringen går opp å ned vil det bli en gutt

Prøv å skriv gjerne om det stemmer eller ikke ;-)

Får meg ble det en jente, så da gjenstår det bare å se.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137254238-gutt-eller-jente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei! Både ringtrikset (både over håndledd og mage...) og den kinesiske kalelnderen sier at det blir en gutt. Passer også med at de fleste førstefødte på mannen min sin side er gutter. Så får vi vente å se forhåpentligvis på ULen den 21.april. Blir uansett spennende, det er jo tross alt vårt første!

Jeg har hørt man også kan se hvor mange det er, men er usikker på hvordan..

Så kan jo endten henne du har tvillinger nå eller at du ser hvor mange barn du vil ha :-)

På meg ble det jente, men det kinesiske ble det gutt =/

Får vente å se, blir vært fall en av delene =P

Annonse

Dette var litt humor. Prøvde rundt og håndleddet og magen - sørget for at ringen var helt i ro - den begynte så å pendle og gikk rundt og rundt. "Gode greier", tenkte jeg - har en gutt fra før. Sjekket så den berømte kalenderen - unnfanget i desember - jeg er 37 på termindato - da stod det gutt - men er 38 hvis jeg går 10 dager over (hope not....) - da blir det kanskje jente...

Krystallkulen neste.. Nei, jeg venter i spenning til fødselen - halve moroa, synes jeg. Føler ALLE vil vite det på UL - er det ikke flere som vil vente?

Lykke til, jenter!

Tvillinger ja... Er mange som spør om jeg skal ha det siden jeg fikk mage så fort.. Hmm.. Da må jeg i såfall se etter en større leilighet... He he.. Å i og med at jeg er alene så håper jeg på at det bare er en krabat inni der.. Har ei tulle på 5 fra før også..

UL vet jeg ikke når jeg skal på, går inn i uke 18 i morgen, så får se når jeg får time.. Sier i fra hvor mange det er der inne når jeg har sett det selv ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...