Snooopi Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Etter nesten ett i å kø for å komme inn til supereksperten i hab abort på rigshospitalet i Kbh, var vi hos han igjen i dag for å få resultatet av de 16 BP som ble tatt for 4 uker siden. Jeg har for høyt cartiolipin antistoff. Det skulle ligget på 16 (eller under?) mitt lå på 46. Jeg ble sendt ned for ny BP, for å se om det stadig er like høyt. Neste forsøk blir etter 1 mnd på p-piller (eggstokkene kan ha godt av et shot med østrogen). Jeg starter når tanta dukker opp. Jeg skal ha 10 mg prednisolon (binyrebarkhormon) hver morgen når forøket starter og antistoffer intravensøst en gang i uka fra innsetting og til uke 14 hvis positiv test! -og det jeg kan/skal gjøre selv er å slanke meg. Jeg har kilo for mye, og det vites ikke om det påvirker, men fett danner testosteron og selv om det ikke kan måles i blodet kan det finnes i eggstokkene.. Tenk om det lykkes.... *drømme* )
MK73 Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Så fint at du har fått mer avklaring og at dere nå har en plan! Ønsker dere lykke til :-)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Håper ny "plan"gjør susen for dere. Lykke til Snooopi ! Hilsen
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Får håpe dette funker og at du nå lykkes!! Det fortjener du ) Nå er det vår tur :-)))klem
Ann-ch. Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Så fint at de endelig har funnet en "diagnose" på deg. Får håpe denne behandlingen er det som skal til. Ønsker deg masse lykke til Snooopi. Klem
Prøvigjen Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Lykke til! Godt å få en avklaring etter mye venting kan jeg tenke meg. Da er jo sjansen mye større for å lykkes, og det ER verdt det!!! Har ei på ett år i dag, starter med søskenforsøk nå og tar første sprøyte i kveld=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå