Jannamor Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 ja, da var i hvertfall jeg kommet hjem! Håper dere andre også kommer dere og har kommet dere trygt hjem. Jeg hadde det kjempehyggelig, og skravla gikk (som vanlig) hehe Jeg skal skrive lista og sende den på mail til hver enkelt og setter om en stund opp et nytt treff for oss. Det blir vel om en ca 4 ukers tid. Noen som har forslag til tidspunkt, ukedag eller sted er det bare å fyre løs Ellers god natt til dere alle, og magene deres
Bay-Liz Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Takk for i går ja! Det var kjempetrivelig!! For meg så er det samma når det blir. Jeg må egentlig se an når dere andre bestemmer - og booke barnevakt etter det. ) Gleder meg allerede. ;o)
Guttemamma78 Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Takk for en kjempe trivelig kveld i går:) For meg passer det med treff litt uti uka, onsdag eller torsdag. Ser fram til å møtes igjen:)
audrey82 Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Takk for en koselig kveld ja! Moro å treffe dere! Jeg reiser til USA på ferietur den 13. til 27. april, så jeg får vel ikke mulighet til å bli med på neste treff (har regnet ut at det blir i uke 17?). Men jeg er veldig med neste gang igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå