Gå til innhold

Hvor kjøper dere mammaklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg prøvd å få meg noen nye bukser - det var ikke enkelt.

Jeg bruker 50-52 i bukse, men de som jeg pleier å kjøpe presser på magen. Og så er jeg for stor til H&M sine mammaklær.

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker og 50-52, fant noen fine gravidbukser på Kapphal sist, olabukse og svart finbukse, var veldig fornøyd med de! Måtte faktisk ned en str og :-) Ikke fordi jeg hadde gått ned i vekt, men fordi str. var sånn.

Skrevet

Du kan også trykke det inn på mammaklær på kjøpeguiden øverst på siden. Der er noen linker til også store mammaklær.

Skrevet

Hei!

Det finnes flere nettsider som du kan få kjøpt mammaklær i store størrelser. Her er det noen:

- www.felicita.dk

- www.sisseline.dk

- www.4mom.se

- www.butikgaia.dk

- www.sipp.dk

- www.netmama.dk

- www.valja.dk

- www.motherhood.com

Skrevet

Jeg har kjøpt en på ellos som jeg liker godt, bruker 50/52.

Ellers har jeg noen gamle fra hm i lin som kan virke trange med engang, men som utvider seg etter hvert.

Skrevet

Hvor bor du da?? Vet at de har greit utvalg i Bergen og i Oslo. Av nettbutikker kan jeg anbefale www.mammashop.net

De har gode bukser i sort og dongeri i store str.

Skrevet

Jeg bor i Bergen, så hvis du vet om noen butikker her så blir jeg kjempeglad:)

Har vært på Lagunen, men der har de ingenting utenom HM og de passer ikke:(

Skrevet

Jeg kjøpte en veldig god mammabukse på en butikk i Trondheim som heter Zip. Den er i strech stoff og jeg kan enda bruke den nå ved termin. Dette er den beste mammabuksen jeg noen sinne har hatt.

Skrevet

Mammashop ligger i Bergen. I samme gate som hotel Neptun og Laura Ashley.(Gaten som går bak teateret og ned mot Strandgaten). Jeg har kjøpt bukser i str 50 der. Hadde valget mellom fire forskjellige bukser, og så har de mye topper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...