Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 I dag har jeg prøvd å få meg noen nye bukser - det var ikke enkelt. Jeg bruker 50-52 i bukse, men de som jeg pleier å kjøpe presser på magen. Og så er jeg for stor til H&M sine mammaklær. Hva gjør dere?
Mersa og gutta <3 Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Jeg bruker og 50-52, fant noen fine gravidbukser på Kapphal sist, olabukse og svart finbukse, var veldig fornøyd med de! Måtte faktisk ned en str og :-) Ikke fordi jeg hadde gått ned i vekt, men fordi str. var sånn.
Myra Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Du kan også trykke det inn på mammaklær på kjøpeguiden øverst på siden. Der er noen linker til også store mammaklær.
Sol*i*magen Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Hei! Det finnes flere nettsider som du kan få kjøpt mammaklær i store størrelser. Her er det noen: - www.felicita.dk - www.sisseline.dk - www.4mom.se - www.butikgaia.dk - www.sipp.dk - www.netmama.dk - www.valja.dk - www.motherhood.com
simba>>>3gutter Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har kjøpt en på ellos som jeg liker godt, bruker 50/52. Ellers har jeg noen gamle fra hm i lin som kan virke trange med engang, men som utvider seg etter hvert.
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Hvor bor du da?? Vet at de har greit utvalg i Bergen og i Oslo. Av nettbutikker kan jeg anbefale www.mammashop.net De har gode bukser i sort og dongeri i store str.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 Jeg bor i Bergen, så hvis du vet om noen butikker her så blir jeg kjempeglad:) Har vært på Lagunen, men der har de ingenting utenom HM og de passer ikke:(
Gjest mphs Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 Jeg kjøpte en veldig god mammabukse på en butikk i Trondheim som heter Zip. Den er i strech stoff og jeg kan enda bruke den nå ved termin. Dette er den beste mammabuksen jeg noen sinne har hatt.
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 Mammashop ligger i Bergen. I samme gate som hotel Neptun og Laura Ashley.(Gaten som går bak teateret og ned mot Strandgaten). Jeg har kjøpt bukser i str 50 der. Hadde valget mellom fire forskjellige bukser, og så har de mye topper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå