Gjest Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Dere er vel i full gang med sniffingen sånn som meg? Ingen glemte doser?? Hehe... Hadde litt problemer med å huske det de første dagene da det var fridager, men har faktisk ikke glemt en eneste dose ennå Lykke til med spraying!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 hehe, jeg har ikke glemmt noen jeg heller, men er styggt redd jeg kommer til å gjre det. Hva skjer om jeg skulle glemme en dose?? jeg er også hele tiden redd for at jeg ikke får nok i meg
bimle Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Hei på dere Jeg synes sprayingen går veldig bra. Grudde meg litt før start, da jeg leste at flere reagerte på vond smak og lukt, men det går over all forventning. Leste i et innlegg for en stund siden, at det var lurt å sette på alarm på mobilen når man skulle ta spray og det har fungert veldig bra for meg. Så får vi krysse fingrer og tær videre
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Setter på alarm jeg også, ellers blir jeg berre stresset. jeg tar en dose 3 ganger for dagen. hvordan gjr dere det?
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Jeg satt på alarm de første dagene siden jeg hadde fridager da, men det har gått veldig bra uten også Tar første "sniff" når jeg står opp kl 6 (er jo veldig lett å huske), neste kl 11 (ikke alltid like lett, men er jo rundt lunsjtid så da har det gått bra likevel), ettermiddagsdosen kl 16 (som er når jeg kommer hjem fra jobb) og siste kl 21 (og da skal man jo snart legge seg) Hehe... greit å ha sånne "regler" Jeg er også redd jeg ikke får i meg nok. Av og til virker det jo ikke som spruten fra flaska er så stor, men kommer vel litt an på hvordan man holder flaska og hvor langt bak i nesen man får det. En sprut er en sprut og tviler på at vi sprayer feil Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå