jet trip Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Vi har et par vårsko til prøving men jeg er fortsaat litt usikker... Har dere gode erfaringer eller?
fjell og fjord Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 hva mener du med prøving? kan du levere dei tilbake da? Vi hadde vintersko Skofus tex dei er vanntette og fine , men ikke så varme, dattra mi hadde hele tiden kalde føtter når det var kald mer enn -5 kanskje dei var litt trange da vet ikke kjøpte Viking gore-tex en str strørre , veldig fornøyd skal ikke eksperimentere mer
jet trip Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 vi har hatt kun Ecco sko så langt men kunne tenke å prøve andre merker og. Må jo vel ikke alltids være dyreste. Du har jo alltids retur/bytte rett hvis du ikke er fornøyd med kjøpet. Vi har ecco goretex vintersko og meget fornøyd med det. Skoene det er snakk om er vårsko. Mini har nå prøva skoene og jeg synes virker slik at han trives i skoene og han går fint med det så satser på at skoene er bra. Krysser fingerne.
Snilse Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Vår har skofus tex vintersko. Han har vært varm i hele vinter med de. Og de har virket lette å gå med.
mai mammaen til to Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 snuppa her hadde sko og sandaler i fjord i skofus.. hun likte dem no godt..gikk fint rundt med dem...satt fint på foten hennes også
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 har et par joggesko som vi kjøpte på salg til 99 kroner.. knallgode!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå