Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 noen som har testet seg gang på gang og den viser negativt uansett om du er 2 uker over mensen??? men så er du gravid likevel...
SisteGullIMagen Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 nei ikke æ hvertfall... da tar det sikkert lang tid før du produsere HCG...
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 sist gang jeg var gravid testet jeg positivt da jeg var 6 uker og det var svangerskap utenfor livmoren :-((( Hadde mye blødninger også da!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 eg viste eg va gravid ganske tidligt.. men eg fekk berre negative testar..:-( måtte venta til nesten 6 veke før eg positiv test!
3barnsmor :-) Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 jeg fikk sympt. med en gang forrige svangerskap..var sikker på å være gravid..tok til sammen 6 grav.tester før vi fikk positivt svar.. og d var hjemme tester og tester hos lege.. Var da 6 uker på vei.. var ikke lett å være så dårlig som jeg var, og så sikker på å være gravid og legene ikke fant ut va jeg "feilte".. Så ble lettet når positivt svar endelig kom og jeg fikk en "diagnose"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå