Gjest Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Se for deg at du finner ut at mannen din har vært/er utro. Du vet godt at du ikke får lov til å sjekke mobilen hans, men du gjør det, og finner ut at han er utro. Er det da greit å ha sett på mobilen? Og om du ikke hadde sett på mobilen, hadde du ikke funnet det ut...
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Ja,det er greit...Ikke verre enn utroskap ihvertfall;)
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Hadde nok lurt litt på forholdet uansett jeg da dersom jeg ikke hadde fått lov til å se på mobilen til mannen min uten tillatelse fra han......
dama Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 hvem er det som ikke "får lov" til å se på telefonen til mannen sin da? det er vel det første varselsignalet... jeg bruker telefonen til mannen min stadig vekk, men jeg gidder ikke å se gjennom meldinger og samtaler... det blir for dumt...
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Jeg hadde stusset i utgangspunktet dersom min mann ba meg holde meg unna hans mobil. Han leser meldingene mine for meg rett som det er dersom han er nærmest. Og omvendt. Og posten, den tar den som henter den. Det er vi begge enige om. Jeg hadde ikke stolt på en slik mann. Han må jo ha noe å skjule. Eller så er han innmari sær. Og det er usexy.
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Det å ikke få lov til å kikke i mobilen hans er merkelig nok syns jeg. Men dersom vi av en eller annen grunn hadde en regel om at vi ikke skulle kikke i hverandres telefon, og jeg gjorde det likevel og fannt ut han var utro hadde han bare kunna glemtå prøve å ta meg for det. Utroskap topper det meste.
Slalotte Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Ikke lov til å se på mobilen, men hvis det hadde skjedd så hadde jeg blitt sint hvis han kom til meg og sa "jeg syns det er dårlig at du snoker i tlf".. Utroskap er såååå mye større en å snoke på tlf til noen!!!
Gjest -<<- Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 Nei. Målet helliger sjelden middelet, og handlingen er akkurat den samme uavhengig av om du finner bevis for utroskap eller siste nytt fra svigermors spaniaferie.
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 26. mars 2008 #10 Skrevet 26. mars 2008 skulle akkurat til å si det samme som mimmi
☆Anonymia☆ Skrevet 26. mars 2008 #11 Skrevet 26. mars 2008 hadde jeg funnet ut at han var utro ved å se på moben hans så hadde jeg garantert DRITI i at han ble sur fordi jeg så på mobilen hans.
ScaryMama Skrevet 26. mars 2008 #12 Skrevet 26. mars 2008 Hvorfor er det ikke lov å se på mobilen hans? Jeg er enig i konklusjonen til pila, etter premissene du gir. Men jeg er ikke enig i premissene. Den som har ingenting å skjule, skjuler ingenting:)
Gjest -<<- Skrevet 26. mars 2008 #13 Skrevet 26. mars 2008 Det går an å ha plenty av ting å skjule uten at det involverer utroskap. Ikke forstår jeg hvorfor det å være i et forhold til noen må være synonymt med at man deler absolutt alt heller.
Sjefsmegga Skrevet 26. mars 2008 #14 Skrevet 26. mars 2008 Vil nå si at utroskap er verre enn mobil-snoking...
ScaryMama Skrevet 26. mars 2008 #15 Skrevet 26. mars 2008 Nei, det behøver ikke å være synonymt med at man deler alt, men da bør begge parter være enige om "reglene". Det virker som om HI og hennes type ikke er enige om reglene, og at for han er mobilen privat, mens hun er uenig. Jeg forstår faktisk ikke hvordan man kan ha et forhold der man skjuler mye. Hva slags ting er det man skjuler da, og hvorfor?
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 26. mars 2008 #16 Skrevet 26. mars 2008 Selvfølgelig sier du ifra! Han har sikkert sjekket din mobil også uten at du vet det noen ganger!
Gjest -<<- Skrevet 26. mars 2008 #17 Skrevet 26. mars 2008 Joa. For å ha et velfungerende forhold bør premissene for forholdet være avklarte. Men jeg synes det blir litt snodig med denne "et forhold MÅ være slik"-attityden en del kommer med her. Personlig hadde jeg blitt dritsur om kona skulle finne på noe så absurd som å snoke i min private kommunikasjon. Både fordi dette ville være et tegn på manglende tillit i seg selv - noe jeg anser som ganske essensielt i et forhold, og fordi jeg synes det ville være snodig å anta at alle som betror meg noe automatisk også ønsker å dele dette med min partner - vi er kjærester, liksom, ikke en symbiose.
Tjobing! Skrevet 26. mars 2008 #19 Skrevet 26. mars 2008 Jeg synes det er greit, ja. Ikke pga av grunnløs sjalusi og egen usikkerhet, men de som finner det ut slik, har gjerne en mistanke allerede. Jeg stoler nok på magefølelsen min, til at jeg glatt hadde snoket hvis jeg mente det var grunn til å sjekke han. Vi har forøvrig ikke en regel om ikke å se på hverandres mobiler, men det er liksom ikke noe vi driver med. Man skal ikke behøve å lese hverandres meldinger i et velfungerende forhold, men det burde heller ikke være krise dersom det skulle skje at man må bruke den andres mobil.
piano♫ Skrevet 26. mars 2008 #20 Skrevet 26. mars 2008 Enig med ->>- i mye av det hun sier. Det er like greit eller ugreit uansett. Jeg kan ikke rettferdiggjøre at jeg kjørte 75 i 60-sonen med at en annen kjørte 90? Det blir ikke greiere av den grunn. Hvis sammenligninga gikk ut på om hva som er verst - da er det klart at i min verden slår utroskap mobilsnoking med god margin. Hos oss er det okei å titte på hverandres mobiler, men det er hos oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå