Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kjenner til denne trilla?

Jeg hadde store planer om å kjøpe Quinny Zapp, men slo det fra meg pga manglende hvilestilling. TFK Buggster har dette, så vidt jeg har skjønt. Blir glad hvis noen kan fortelle meg litt om denne trilla.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er kjempe fornøyd med den trilla! Har brukt den masse til reising med fly, tog, bil og båt. Helt super! Enkel å slå sammen og blir liten sammenslått. Veldig lett å trille er den også! anbefales:)

Skrevet

Har ikke buggster, men kjøpte akkurat joggster twist..en fryd å trille og anbfales virkelig;o) Som nevnt, lett å slå sammen og blir liten.

Skrevet

nå så jeg forresten akkurat at den nyeste buggsteren har kommet med justerbart fotbrett!! perfekt! det er det eneste jeg savner litt med min, nå som gutten min har blitt så lang! så da anbefaler jeg den enda mer, TFK Buggster S heter den nye modellen! :)

Skrevet

Veldig aktuell denne, selv om den sikkert er en noe stiv pris for en trille. Har sett den for rundt 2000, men den nye utgaven er vel kanskje dyrere?

Har de den på Barnas Hus på Alnabru? Evt. andre steder i Oslo/omegn? Evt. Babyshop Hamar....??

Skrevet

Dytter denne opp jeg siden jeg hadde et par spm til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...