Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter positiv clearblue digital test på RD 10 har jeg i dag (RD 12) tatt blodprøve og hCG var bare på 28, laveste verdi jeg noensinne har hatt. Hun jeg snakket med på Riksen sa at verdier over 25 betydde gravid, men ettersom jeg tidligere har hatt mye høyere verdier og allikevel mistet kjente jeg at jeg ble litt smådeppa. Ba om ny blodprøve som jeg tror jeg må ta fredag, orker ikke å gå å lure på om verdien stiger eller om det allerede er over. Uff, er så lei!!!!! Har noen av dere hatt lave hCG verdier, og har det i så fall endt godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

Jeg hadde 43 på den første og 8 dager etter var den bare steget til 48.. Veldig rart.... Skal på ul på fredag men har lite håp igjen..(er i uke 6)

Jeg har forresten lest om noen som har hatt 17 og det har gått fint.

Jeg krysser fingrene for at du får en fin stigning til fredag :-)

Skrevet

Var det på dag 12 du hadde 43? Hun jeg snakket med sa jeg kunne velge når jeg ville ta ny blodprøve. Ville du ha tatt en ny på fredag eller ventet til mandag? Takk for at du tar deg tid til å svare.

Lykke til på fredag!!!!

Skrevet

Det var på dag 19 etter innsetting jeg hadde 43.... Det er ikke mye å skryte av, kan du si. Men det er likevel senking/stigning som har noe å bety!! jeg synes det er veldig merkelig at det var steget til 48 åtte dager senere ford jeg trodde det enten var kraftig stigning eller senking.

Jeg ville tatt ny blodprøve på fredag. Det bør gå to eller tre dager i mellom. Det skal dobble seg hver tredje dag, mener jeg å ha lest..

Lykke til på fredag du òg :-)

Før eler siden lykkes vi nok uansett!!

Skrevet

Jeg hadde hcg på 39 14 dager etter innsetting, 17 dager etter uttak. Testet positivt 12 dager etter uttak med cb digital. Så ikke gi opp håpet enda. Jeg hadde tatt ny blodprøve på fredag jeg. Er passelig å ta med to dagers mellomrom. Skal krysse fingrene for deg!!!!

Skrevet

Hei Mari.. jeg krysser alt jeg har for deg nå.. og håper hcg har steget maaaaaasse til neste gang :o))

Skrevet

Hei.

Har hatt hcg på 26 på rd 12,men jeg hadde blødninger til og fra og det endte desverre i MA i uke 11. Men som de sier på Riksen: over 25 betyr gravid. Håper den stiger som den skal og at du kan kose deg med graviditeten. Ønsker deg masse lykke til.

Skrevet

Tusen takk for alle oppmuntrende ord! Har jo ikke hatt antydning til blødning, så det er vel fortsatt håp?! Tenkte jeg kanskje skulle vente til mandag med å ta en ny blodprøve, men det spørs vel om ikke helga da blir veldig lang og slitsom.

Lykket til til alle dere andre også, hvor enn dere er i prosessen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...