Gå til innhold

Test av vogner i foreldre og barn..

Anbefalte innlegg

Ville bare gjøre dere oppmerksom på test av noen vogner i foreldre og barn (nr 4).

Satt spesielt fokus på håndtakts soliditet. Vognene som ikke klarte testen: Gango Nizza, Teutonia Prestige duo, emmaljunga cerox, esprit ontario og brio duo compact (happy). Vognene som klarte standardens sikkerhetskrav i holdbarhetstester: Carena freeride, kombi classic, branford barnevogn, baby travel grizzly og crescent classic.

Ville bare gjøre dere oppmerksom på dette.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137249296-test-av-vogner-i-foreldre-og-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det testen går ut på er om vognene tåler å bli tratt opp og ned trapper. Min vogn sklir ut når jeg drar den opp trapper, men det er ikke så rart, for vognene er ikke laget for å bli dratt opp trapper med barn oppi. Har snakket med flere leverandører og det var det jeg fikk til svar.

Min vogn var ikke med på testen.

Jeg stoler heller aldri på slike tester. Et år så vant de vinterskoene og den vinterdressen (tror det var freids skoene som obs selger, men husker ikke hvilken dress det var) og neste år tapte akkuratt de samme. Dessuten vant Qiunny vognen en test en gang, mens OTH tapte, det syns jeg var kjempe rart!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...