jallaba Skrevet 26. mars 2008 #1 Del Skrevet 26. mars 2008 har tenkt å kjøpe p&t før babyen kommer, men synes for det første det er mest e3 som selges brukt, og for det andre skal alle ha så godt som full pris for denne vognen brukt! har sett på finn til 6000, helt sprøtt!!! Har lyst på sport-utgaven, iallefall hvis jeg kjøper ny, men er det egentlig stor forskjell på de to? og er f.eks 3800 for en e3 m søskensete, regntrekk og bag ok pris? Vet at jeg kan få sport ny med dette for 5500... det frister litt, men burde egentlig finne billigere vogn, det er flere ting som trenges snart... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137249242-pt-e3-og-sport-stor-forskjell/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
LegallyBlond Skrevet 26. mars 2008 #2 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg synes ikke forskjellen er noe stor. Jeg har en e3 som jeg kjøpte før sport kom i butikken, vurderte å bytte da sport kom og reiste for å se på den. - noen detaljer som er litt annerledes på kalesjen, den viktigste forskjellen er at det er titteluke på sport - det er noen opbevaringslommer i handlekurven på sport, men så vidt jeg så var det "åpne" lommer, ikke med glidelås - men mulig jeg ikke så godt nok etter. - søskensetet kan legges litt bakover, men det var kun snakk om max 5 cm og det var under rammen på setet. Siden vår eldste er så lang som han er så hadde han dunket i rammen så han hadde ikke kunnet bruke den stillingen uansett. For minsten kunne det vært ett poeng, men forskjellen var så liten at for meg var det ikke verdt pengene å bytte - regulerbart håndtak på sport, er vel den viktigste grunnen til å velge sport. Jeg valgte å la være å kjøpe ny siden ene stillingen på håndtaket på e3 passet meg perfekt uansett. - bilstoladapteren til sport er mye bedre, men har hørt at den ikke selges her, men kan lett bestilles fra utlandet - hjulene på sport er lettere å fjerne, bare trykker på en knapp - sport har skjerm på bakhjulene, kan også bestilles til e3, vi har det på vår Ellers er det noen andre små detaljer som er littegrann annerledes, men ikke noe av betydning. Skulle jeg kjøpt ny vogn nå så hadde jeg valgt sport, mest pga håndtaket, titteluken i kalesjen og hjulene som er lettere å ta av. Men om du ønsker å spare litt penger så hadde jeg ikke hatt noen motforestillinger mot å kjøpe en e3, forskjellen er ikke SÅ stor og vi har vært veldig fornøyd med vår =) Synes 3800 høres ut som en ok pris for en brukt e3 med utstyret du nevner, iallefall om den er fint brukt. Har sett priser på brukt e3 fra 3000-4500, alt etter hvor mye utstyr og hvor mye brukt den er. Vil tro at mellom 3500-4000 er prisen de fleste vil legge seg på for den pakken du har sett. Jeg har en vogn med søskensete, bag, 2 regntrekk, mygg/uv-nett, hangbelt (flaskeholder + oppbevaringsrom), transportbag og skjermer til bakhjulene. Vurderer å selge denne til høsten, og da tenker jeg å ta rundt 4000 for den. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137249242-pt-e3-og-sport-stor-forskjell/#findComment-137250996 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå