Gå til innhold

vakre spesielle guttenavn?

Anbefalte innlegg

jeg liker for eksempel Noah, syns det er vakkert! Selv om det er blitt veldig poulært de siste årene så syns jeg det er spesiellt og fint! Jeg kan ikke fordra kjedelige 70-80-90 talls navn som Aleksander, Kristoffer, Andreas, Morten, Martin, Kristian, Erlend, Even, Marius osv osv... Har dere noen forslag på noen anderledes vakre og spesielle navn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137248730-vakre-spesielle-guttenavn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kan heller ikke fordra de kjedelige 80-talls navnene.

jeg syns også at Noah er vakkert og at det var spesielt, men pga at det er så populært nå, vil vi se på det som et kjedelig 2000 navn om noen år. derfor er cluet å prøve å finne et vakkert og spesielt navn som ikke er så "lett spiselig" eller hva jeg kan si.. altså et navn som ikke alle syns er like vakkert da. for da sprer det seg jo fort når først noen tørr å bruke det. man har aldri noen garantier mot dette men har selv funnet noen jeg tror ikke kommer til å bli veldig populære, selv om det (i mine øyne/ører) er vakre navn.

de er:

Cornelis

Adriel

Oleander

Imre

Rohan

har også tenkt på Emrik og Timian før, men de tror jeg kommer til å bli veldig populære snart.

Annonse

HI her, jeg vil ikke si at Sæming, Sæmund, Tjøstel og Skjalg er spesiellt vakre navn... Spesielle ja, men ALTFOR trauste..

Marelius likte jeg veldig godt, men jeg tviler på at samboer godkjenner det.. Men sånn i den stilen syns jeg er fint..

Noah var det 19. mest populære guttenavnet i fjor. Å kalle det et spesielt navn er kanskje å ta i littegrann. Hvis du vil at barnet skal hete noe som ikke alle andre på samme alder heter, bør du kanskje velge et annet navn.....

Ikke noe galt med navnet Noah i seg selv, men jeg synes allerede at det er et kjedelig navn - ettersom jeg vet om flere smågutter som heter det - og sjansen er stor for at det blir flere noah i barnehagen og på skolen.

Annonse

Kanskje du liker noen av disse?

Balder

Milian

Conrad

Linus

Felix

Arian

Crispin

Nilas

Lauri

Tim

Lukas

Heidar

Belmin

Torkil

Silas

Didrik

Alvar

Leo

Rio

Imre

Caleb

Matheo

Theo

Thilo

Elmir

Lavrans

Sakarias

Arin

Emir

Nathan

Caspian

Julian

Tristan

Mario

Sune

Alvin

Emre

Castor

Vincent

Arion

Liam

Emrik

Kester

Vemund

Miran

Cedrik

Oj, det ble en ganske lang liste... Noen som falt i smak??

Spesielle navn er fint.... Var mange fine navn nevnt.... ikke alle falt i smak naturligvis:)

Jeg liker Tristan, Lavrans, Emrik, Emre, Eren, Imre, Leander, Oleander, Emerson... bla...

Men samtidig liker jeg litt stødige og spesielle navn, som jeg ikke har nevn her.

Ei venninne av meg vurderte Angel. Noen som liker det da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...