Gå til innhold

Noen som har fått vite kjønn på tidlig ultralyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor tidlig kan man egentlig se det?

Jeg ville ikke vite kjønnet denne gangen siden jeg har en av hver fra før og visste kjønn begge de to gangene. Tenkte det var spennende å ikke vite denne gangen. Men da jeg var på tidlig ul i uke 11+1 sa legen det uten å spørre om vi ville vite kjønnet. "det ser ut som en gutt dette her" sa han.... Dermed var det gjort. Skikkelig skuffende, angret så fært på at jeg ikke sa i fra med en gang at vi ikke ville vite det.

Men så lurer jeg på, er dette pålitelig så tidlig. Sier til meg selv at det ikke er det, for jeg vil fortsatt ikke vite kjønnet. Blir like glad uansett hva det er, men det er bare den spenningen rundt å møte den lille for 1 gang uten å vite noe som helst om hvem det er som gjør at jeg ikke vil vite det denne gangen....

Skrevet

jeg var på ordinær ultralyd i daag,uke 18+6.og min lege sa jegmåtte vente til UL i uke 32 før han kunne si det sikkert:)

Skrevet

oj... det gangske stor forskjell ja... for i følge kalenderen på babyverden er ikke kjønnet tydelig før i dag på meg (uke 14) og da står det også at man ikke nødvendigvis kan se det på ul, og denne ul jeg skrev om tok jeg altså for 20 dager siden.... altså 20 dager FØR det i det hele tatt er tydelig på babyen... litt rart synes jeg...

Skrevet

Vi fikk vite kjønn da jeg var 11+4. Det kommer helt ann på kvaliteten på ul-utstyret og ekspertisen hvor mye man skal stole på det. Men det er fult mulig å se vistnok.

Skrevet

Jeg fikk vite kjønn i uke 13, men da med et lite forbehold. Men det stemte det altså, en liten gutt er det vi får.. (og siden vi har en jente fra før, var det HELT toppers.. )

Skrevet

Jeg fikk vite det var gutt i uke 11...og i uke 10 forrige svangerskap. Det kan jo tenkes at det er lettere å se kjønnet når det er gutt. Men, dårlig gjort av legen da! Han burde jo spurt deg om du ville vite det før han sa det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...