Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 har prøvd å utføre en liten skrikekur på gojenta vår, noe som fungerte bra! ..hun var hvertfall veeeldig flink i 3-4 netter på rad! ..men der stoppet det! Har ikke hjerte til å utføre Ferber flere netter i uken, vondt å høre henne gråte! Andre som har prøvd Ferber og mislyktes..? Hva gjorde dere etterpå da? her har alt bare blitt verre og verre; er sååå sliten nå!!! ...og hvor vondt er det ikke til henne som tydelig er sliten etter å sovet dårlig natt etter natt..
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Vi prøvde noe liknende ferber (viste seg at jeg ikke hadde gjort det helt riktig.) og opplevde det samme som du. Vi begynte da med å sitte ved siden av senga til snuppa sovnet. Dette går nå kjempebra og hun sover fort nå, men i begynnelsen kunne det ta opptil 1t og 40 min før hun sovnet. Legger til at vi stortsett har slitt med legginga siden snuppa ble født,(hadde kolikk i 3 1/2 mnd.) så er kjempefornøyd med at hun sovner så kjapt nå. (hun våkner endel på natta da, men roer seg stortsett med smokk, bortsett fra nå som hun holder på med jeksler...tror vi i hvertfall) Lykke til:-)
2. gangs Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 har også prøvd ferber....å mislykke var det her også. Er nesten mer våken på nettene nå enn hva han var før. Slitsomt det her....noen med gode råd, så er det bare å komme med dem. Min er så avhengig av nesevarmeren, så viss den er kommet bort så er det as hyl og skrik...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå