Gå til innhold

SE HER !Kan den lille hete...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå får vi snart vår lille elskede adoptivgutt fra Sør-Amerika. Vi ønsker å gi han et navn som reflekterer hans bakgrunn men som samtidig fungerer bra her hjemme. Vi har vurdert disse, men ønsker også flere forslag:

Hans Hector

Armand Jacob

Hans Armand

Hans Pedro

Samuel Leander

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis! Hector er tøft, og jeg synes godt det kan stå alene :-) Hans Hector blir jo HH - vet ikke helt hvor bra jeg synes det er men... Armand, Pedro og Samuel liker jeg ikke. Hva med:

Mads Hector

Johan Hector

Max Hector

Hector Andreas

Hector Leander

Hector Olai

Skrevet

samuel er jo veldig fint da. kan veldig godt stå alene. Hector er litt mer spesielt her i Norge så det tror jeg i så fall at jeg ville hatt det som andre navn og kun brukt det første til daglig.

som feks

Even Hector

Markus Hector

Johan Hector

et annet forslag jeg har er Carlos. det er jo kjempesøtt da! og et navn jeg forbinder litt med spansk/portugisisk talende land.

Skrevet

Gratulerer masse, ønsker dere all lykke til med en liten prins:-)

Synes Hector Johan er nydelig. Samuel liker jeg også godt, hva med Samuel Armand?

Skrevet

Gratulerer! :-)

Jeg vil jo tro at den lille gutten deres kanskje allerede har fått et navn?

Vet at veldig mange bruker navnet barnet fikk i sitt fødeland som mellomnavn... Da har man tatt hensyn til barnets opprinnelse på en fin måte synes jeg :-)

Skrevet

Gratulerer så masse! :-)

Av navnene på lista deres liker jeg Pedro veldig godt! Syns det er kjempetøft! Men Hans Pedro syns jeg klinger litt rart, kansje.. Hvis jeg skulle valgt mellom navnene på lista, ville det blitt Pedro Leander :-) Et annet navn som jeg syns er kult, som jeg er veldig sikker på brukes i Sør Amerika, er Marco. Så kansje Pedro Leander eller Marco Leander ville jeg valgt..

Men uansett, lykke til med gutten!!

Skrevet

Bare Samuel uten mellomnavn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...