Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

min mage har begynt å synes de siste to ukene, har en liten søt babymage:)

noen som har sagt at, er den ikke litt liten da, det synes nesten ikke en gang... jeg har ikke godt med klær som har fremheva den så veldig heller da men..

merker selv at den har vokst kjemepemye,må nevne at jeg var ganske tynn over magen før jeg ble gravid da..

her om dagen sa samboer, se på den store babymagen da :) da ble jeg stolt..hihi

Jeg får også kommentarer på magen min, positive altså:) Og da blir jeg selvfølgelig veeldig stolt ;) Mange var sikre på at det var flere der inne men etter ultralyd på tirsdag på var det nok "bare" èn:) Og det var en så søt liten en atte. Desverre fikk vi ikke sett kjønn, men men, får vel mast meg til en UL til håper jeg:)

Fikk kommentar av venninna mi på at jeg så tynnere ut en før i dag. Har mage fra før og har termin 26.08, så det er ikke så lett å se på meg enda. Men selv kjenner jeg kulen tydelig og er mer stram i området under navelen. I første sv.sk. kom magen skikkelig i mai og da hadde jeg også augusttermin. Husker alle "har du tvillinger i magen" kommentarene som irriterte meg grønn innimellom.

Jeg har opplevd det samme som Lille-Sprett! Og i går var det ei eldre dame på jobben som jeg aldri har snakket med før som kom bort og spurte: "Du er gravid, ikke sant??" Morsomt, for da synes det på ordentlig! Merker at jeg får mange blikk nå.

Annonse

"Det skal mye godteri til for å kunne fylle en sånn mage" fikk jeg høre da det begynte å bli offisielt, og da gikk d heller ikke an å skjule det i uke 16 ca. Jordmor på 2. kontroll kommenterte også en fin mage :)

I går spurte mannen min "Hvordan er det egentlig å ha så stor mage??!" Moro....Gla det begynner å vises, var ute og spiste på fredag og ble skikkelig godt behandla bare ved å si nei til alkohol så så de nok at jeg var gravid, så da spurte de om jeg ville ha pute i ryggen og hvordan mat jeg kunne ha osv. Moro å få litt ekstra service også fordi det vises på magen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...