piamamma Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Hei Min datter skal være brudepike for et vennepar i sommer og vi var å fikset kjoler og sånn i dag Jeg trur priser varierer veldig fra sted til sted.. Vi var i Sandefjord og kjolen hennes kosta 1800 kr.. Dette er kun for kjolen iten sko! Den kunne leies for 1100 kr isteden hvis det var ønskelig.. Full dress til brudesvennen i str 3 år kosta 1200 kr å leie.. Dette gikk ikke ann å kjøpe..
Arb.ledig husmor Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Vet ikke ka det koster å leie kjoler, men vet du kan få kjøpt billige på ebay... Vi har en kjole kjøpt på Ellos, men ser stadig vekk etter en ny... Vi skal ha datteren vår til brudepike, og ene nevøen vår (han som kjenner jenta vår) til brudesvenn...
sæsti & sebbe Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Sønnen vår (som da er 10 1/2 mnd) skal være brudesvenn. Har lånt smoking i str 1 år av ei venninne, og den er kjøpt i USA. Det går an å finne en på nettet kanskje, for det er jo sykt bra dollarkurs om dagen. Kan evt bli sendt med Jet Carrier fra USA for å spare penger! Ellers er det jo snart 17 mai og da kommer det garantert endel penklær til små vakringer i alle butikker:)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Vi skal ha to brudepiker på 9 år og har funnet kjempe fine kjoler på www.jocko.dk Prisen ligger på under 1000 kr for å kjøpe kjole Brudesvenn skal ha en enkel dress - men det trenger jo ikke være mer de er jo så fine i seg selv der de kommer. Han skal gå imellom de to jentene nedover kirkegulvet. Gjetter det ikke blir et tørt øye da
Isdronningen Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Der vi var i Lillestrøm, hadde de svært lite av utleie av brudepikekjoler. Og ettersom jeg skal ha to stykker i strs. 3 år, hadde de heller ikke to som var like. Det endte med å kjøpe. De kostet 900 kr stk, men prisen på å leie var nesten akkurat den samme. Så da kjøper vi nå, og selger de etterpå.
happymom4 Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Her i byen koster kjolene ifra 800 kr og oppover for å leie. Jeg fant en fin side som jeg kjøpte mine kjoler hos.. www.dku.no Jeg fikk hjelp til å finne riktig kjole til mine jenter siden jeg var usikker på hvilken størrelse jeg skulle ta til de.Jeg var kjempefornøyd med med kjolene og kvaliteten når vi fikk kjolene..kjøpte også svennedress der til han lille på 6 mnd..han ble som en liten mann..hehe Jentene mine ble som små prinsesser:-)
Snart Fru Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Hei! Gå inn på www.ninnisbarn.no Kjøpte dress til minstemann på 3 år,komplett dress m/frakt kom på 585 kr. Dem har åsså masse fine kjoler der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå