Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Noen som har noen? Jeg er litt blank! Liker navn som Hannah, David, Aurora, Mathea, Jonathan ol. Takker på forhånd :-)
Vannmann35 Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Hannah Elisabeth Aurora Josefine Julie Aurora David Andreas David Kristoffer Hans Jonathan
solaria Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Tuva-Elisabeth Hanna-Julie Kaja-Tone Mai-Josefine Pam-Erika Erik-Jens David Kai Sven-Ruben Sven David David Mads Mads Jens Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Takktakk! Kom gjerne med flere :-) Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Thea Louise Thea Emilie Hannah Emilie Hannah Serine- som er min asolutte favoritt fortiden! Tuva Madelen Sarah Elise Aurora Isabell (men syns egentlig Aurora står best aleine sjøl om eg absolutt lika dobbeltnavn) Malin Therese Ida Beate Leah Sofie Emil Nikolai Kasper Olai Johan Olai Theo Leander- klinger veldig i mine ører! Uansett når det gjelder dobbeltnavn er eg veldig for at de skal klinge lett og passe sammen, at de skal vere lette å bruke, for blir det to tunge navn blir det vel ofte slik at man bare bruker det eine (f.eks Olai Leander- tungt!)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Du hadde mange fine forslag, anonym! Jeg kan jo kommentere litt da. Hannah Serine synes jeg var kjempefint! Serine er jo et litt uvanlig navn her i gården også så. Hannah Emilie var også fint. Aurora er jeg helt enig med deg i, d står best alene, og Isabell er uansett ikke aktuelt (opptatt). Av guttenavnene må jeg bare si beklager, men der er ingen alternativer for oss, ettersom et av de to navnene du har satt sammen er opptatt. Men likte mange. Takktakk! Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Her er noen forslag.. Hannah Helèn Hanna Sofie Hanna Mari (lang i) David Andreas David Mathias David Marelius Jim David Ole David Aurora Sofie Aurora Madelen Stine Aurora
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå