Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Jeg og mannen min står helt fast. Vet ikke hva vi skal kalle den lille tulla. Vi vil bare ha ett navn. -Lille-
Vannmann35 Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Nathalie skal få en søster mener du? I tilfelle foreslår jeg: Nathalie og Charlotte Nathalie og Fransisca Nathalie og Michelle Nathalie og Jeanette Nathalie og Madelene
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Litt uklar der kanskje hi hi;) jepp nathalie skal få en liten søster. Takk for fine navn. -Lille-
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Nathalie er et nydelig navn:-) Synes disse passer:- Nathalie & Sunniva Nathalie & Alexandra Nathalie & Christina Nathalie & Elisabeth Nathalie & Filippa Nathalie & Othilie Nathalie & Emilia Nathalie & Vanessa Nathalie & Melissa Nathalie & Josefine
Tyra85 Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Nathalie og Louise Nathalie og Maria Nathalie og Alba Nathalie og Carmen Nathalie og Noelia Nathalie og Leonora
peggy08 Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Nathalie og Olivia Nathalie og Sunniva Nathalie og Synne Nathalie og Julie Nathalie og Sofia Nathalie og Marianne Nathalie og Otilie Nathalie og Fillipa Nathalie og Martine Nathalie og Amelia Nathalie og Amanda Nathalie og Mathea
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Nathalie og Linnea Nathalie og Maline/ Malin....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå