Håperpåønskebaby Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Jeg begynte på ca 95 kg, er 165cm høy. Har nå tatt av litt over 4 kg, og føler det er tidlig å si/kommentere noe til venner og familie. Når er det greit å "skryte" litt? Når -10kg er nådd? Vet at det er veldig mange som ikke tør kommentere vekta mi siden jeg er såpass stor...
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Jeg synes det er ekkelt å skryte jeg, jeg har gått ned mye rundt 50 kg grunnet en slankeoprasjon. Jeg bruker ikke å si noe om vekttapet uten om når noen spør. det gjore jeg heller ikke før oprasjonen. Vekten for meg har alltid vært personlig kun jeg og legen som har noe med det.
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Hei jente 19. Jeg kjenner følelsen, man har lyst til å rope ut til hele verden at: SE! Jeg har tatt av! SE DA! Jeg veide 92,5 kg i desember. Nå veier jeg ca 84 kg og folk har begynt å kommentere at jeg har tatt av. Jeg blir glad for det, selvfølgelig gjør jeg det, men det er fremdeles et stykke igjen... Jeg skal ned under 75 kg før vi begynner å prøve på å bli gravide. Jeg har PCOS, og legen sa at det ville være smart å ta av en del kilo. Hva gjør du for å ta av? Jeg forsøker å spise sunt og regelmessig, og har begynt å trene mer(ikke akkurat nå, for jeg er syk:(...) Jeg synes du er veldig flink jente 19! Stå på, og vær sta, så skal du se at vekta minker ytterligere! Lykke til!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Jeg hadde vel ikke villet si noe, men når noen sprø så er det alltid morro å si at: takk jeg har tatt av ... kilo :-) Bare vent litt så skal du se at folk begynner å kommentere at du har gått ned i vekt :-) Jeg og synes du er flink!
Håperpåønskebaby Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2008 Spiser mye mindre, og sunnere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå