Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann =)

Jeg er helt ny her inne..og har et spørsmål: Noen som vet om noen fertilitets klinikker i england..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i England kunne du tenke deg da ? Det er en i London hvertfall..

Og velkommen forresten...

Skrevet

Hvor i england er i grunn ikke så viktig, grunnen til at vi gjerne vil til

england er for etter hva vi har funnet ut, så er det et av de stedene hvor det er lov for lesbiske å ta ut egg fra den ene parten forså å befrukte det med donorsæd, forså å sette det inn i den andre parten.. Men jeg har desverre ikke klart å finne ut så mye om det enda..

Tusen takk! =)

Skrevet

Hei Tusta, saa flott. Det er nok mer aapent for det i England ja. Har dere saed donor da?? (tror det er lettere aa faa det til om dere har donor og)

Dere kan hvertfall sjekke ut www.ivfhammersmith.com.

For andre klinikker, kan du lete her:

http://www.privatehealth.co.uk/sys_upl/templates/PT_Directory_Multimap/PT_Directory_Multimap_Summary.asp?ltr=ALL&pgid=930&tid=160

Lykke til og bare spoer om det er noe ;-)

Skrevet

Tusen takk for et kjempe flott svar!! =)

Nei vi har ikke donor selv..hadde håpet på en anonym donor..men vet ikke hvordan det er i england..

Skrevet

Man kan soeke om det hos klinikken.. Mulig det skaper lengre ventetid da de maa finne en som passer (hudfarge etc). Normalt matcher de slik at donor og mor ligner hverandre..

Tror det er anonyme donore og, slik at barnet ikke har krav paa aa vite hvem faren er, slik det er i Norge..(tror jeg, er ikke 100% sikker paa dette altsaa)

Skrevet

Noen som har noen erfaringer med engelske klinikker..??

Skrevet

Hei igjen ;-)

Vi holder paa i England ja ;-)

Var det noe spes du lurte paa?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...