Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til samtale på Ullevål i slutten av mai og regner med at jeg da blir sendt videre i IVF-masikineriet. Jeg har fjernet en eggstokkcyste og noe endometriose ved laparaskopi, og var nylig på 6 måneders kontroll etter dette. Alt så heldigvis normalt ut, og det ble tatt hormonprøver av meg og sædprøve av mannen min. Ingenting i veien med noen av oss, men gravide blir vi ikke likevel. Nå har vi prøvd siden oktober 2006.

På timen i mai vil jeg be om at vi sendes videre til IVF, men jeg lurer på om det vil ta lang tid før vi kommer videre i systemet og kan begynne behandling? Noen som har gått samme vei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvor lang ventetid det er på ullevål. Jeg tilhører Riksen, og der var vi til samtale i sept, og kunne begynne 20 dager etter neste gang jeg fikk mens. Altså ingen ventetid da. Tror det kan gå ganske fort når dere først har vært på samtale. Lykke til!

Skrevet

Jeg så nå at det ikke var ivf samtale dere skulle til. Da må en søknad sendes først, så får dere time til samtale. Der er det info og en undersøkelse. (på samtalen). Som sagt har jeg ikke anelse om ventetid der nå. Da blir det spennende hva som skjer fremover. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...