Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Jeg har fått veldig tørre brystvorter,og det kommer noen sånne bitte små hvite harde kuler ut... noen som har noe peiling?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Samme her! Jeg smører brystene med krem, kanskje er det kremrester? Har hørt noen si at det er melkeproduksjon på gang, men vet liksom ikke...
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Jeg også har fått det. Tror ikke det er krem, tror nok det er det at ting er i gang der. Har såvidt kunnet klemme ut litt blank væske også. Akkurat som om brystvortene "deler" seg opp litt nå, de er hvertfall annerledes enn det de var før graviditeten!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 he he det var godt sagt deler seg opp litt !! jeg tror heller ikke at det er krem, da jeg er dårlig på å bruke krem.
VeslePhreaken Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Skal ikke begi meg innpå hva disse kulene du snakker om er, men jordmora mi tipset meg om å smøre brystvortene med vaselin hvis de var tørre, for det var visst ikke særlig smart å starte ammingen med tørre brystvorter... Så jeg har brukt det i stedet for krem..
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Hei jenter, da jeg var i sverige på et apotek fant jeg en flott brystvortekrem, har brukt den i flere uker nå, og har myke glatte brystborter. Slet med det samme, men denne kremen reddet mine kan trygt brukes under amming å da den er parfyme og alkoholfri. Luktfri og er beregnet på tørre brystvorter .) Vet ikke om dem har det på apotek her i norge, men det har dem helt sikkert
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 De har forskjellige brystvortekemer i Norge også. husker jeg brukte unguentum (tror jeg det var) den kan også brukes når du ammer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå