Gå til innhold

hjelp meg?(langt og sytete)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

håper noen kan gi meg råd her nå før dette går galt! :(

er gravid i uke 18 og sliter noe volsomt. det har vert et helt forferdelig år for meg og vet ikke hvordan jeg skal komme meg på beina i gjenn.

for et år siden ble jeg banket av min far på ferie.same helg mistet mamm førerkortet.hun hadde drukket og merket at noe var galt med meg og ville hjem.etter en lang helg et helt hav fra mammaen min kom jeg meg trøtt og sliten hjem der alle i familien møtte meg på flyplassen og var til stor støtte for meg.samme kveld jeg kom hjem drakk tante seg full og kjørte bil.hoppet utfor en skrent og havnet på sykehuset.etter en våke på 25t med mye bekymringer kom jeg meg i seng. like etter møter jeg drømme mannen min og alle er glade på mine vegner og alt ser ut til ordne seg. helt til tante finner ut at hun vil hoppe fra altanen(full), hun knekker noen ribbebein og syter over dette en tid og alle springer som jojoer for henne. hun blir innlagt på avrusning men fortsetter å drikke.bestemor som er min store støtte blir dement og jeg vet ikke lenger hva jeg godt jeg kan gjøre for noen lenger. min far har enda ikke gitt lyd fra seg. jeg er gravid men sliter med kjæresten, og det er klart er sur og grinete og ingen ting er bra nok. rundt tre mnd på vei lurer jeg på om jeg er klar og sterk nok til å få et barn og om barnet vil få det bra sammen med meg og i min familie. jeg overvant dette og begynte å glede meg.ting med samboeren min og meg ble bedre. men nå gir jeg opp snart.har kjempet så lenge for å få det bra.i går kjørte vi mamma til fengsel.hun skal på åpen soning pga fyllekjøringa i fjor og blir borte i en mnd. jeg skal på ultralyd tirsdag og hadde gledet meg til å kunne vise mamma bilde men i stede må jeg sende det til henne og da får jeg jo ikke forklart hva hun ser.det blir ikke det samme! netse uke har jeg bursdag og mamma er ikke her da heller! jeg er alltid sammen med mamme på bursagen min det er en greie vi to har sammen.blir så lei meg.vil ikke besøke tante for hun er sikkert full og bestemor spør om det samme om og om igjen og det er så slitsomt.svigerforeldrene mine blir ikke det samme ettersom jeg ikke er de så nerme som med min familie.alt er tungt og vanskelig og vet ikke om jeg orker stort mer. i tilleg er jeg bekymret for at det er noe galt med bebyen for har ikke kjent spark enda :( hjelp meg noen!!

Fortsetter under...

Oi oi! Dette er jo altfor mye for deg stakar. Tror du trenger noen å snakke med. Kan du ikke ta en telefon til jordmor og høre om hun kan ta deg imot raskt eller henvise deg til noen andre som kan følge deg opp. Høres ut som du trenger å få luftet tankene dine og få hjelp til å komme deg litt ovenpå igjen. Dessuten bør du få deg en time til legen eller jordmor i morgen for å sjekke at alt er bra med barnet. Mener ikke at noe er galt, men er så vondt å bekymre seg, så like greit å få unna de bekmringene du kan akkurat nå. Lykke til.

Trøsteklem.

• 1 måned senere...

HI her....

må bare få ut mer her jeg.er kommet til uke 23 nå og ting gikk bedre etter sist. helt til vi måtte flytte fra leilighete vi hadde for den skulle selges, hadde to uker på å fine oss noe nytt og ingen ting var ledig. så vi satte tingene på lager og må bo hos mamma og pappa til juni da vi får oss ny leilighet. mamma og pappa leier leilighet i huset til den alkoholiserte tanta mi. og her ser det ikke ut etter som hun ikke bryr seg om hvordan ute området ser ut. mamma pusset opp leiligheten for over 20 tusen og fikk ikke så mye som takk igjenn for det. så ryddet hun hele ute området men det likte de ikke for de tok vekk et tre som gikk langt over taket og da ble det fritt innsyn til kjøkkenet i 2.etg. hørt noe så idiotisk? samboer skulle hjelpe å rydde her for det så ikke ut her. han ramlet over et tre som var helt morken så det falt i bakken. dette var krise for tanta mi etter som bestemor hadde plantet det treet, men det var jo råttent og ikke stelt så det såg ikke ut. nå mener hun at vi skal sette opp treet som er råttent og knekt med rota eller erstatte dette jævla treet. vi nektet sor det var et uhell og det har vert gartner her og sakt at dette treet hadde fallt om ikke lenge uansett. tante klikket og vet dere hva megga gjorde??? hu sa opp mamma og pappa så nå må de også flytte til 1 juni! finnes ikke leiligheter til leie her vi bor, jeg er gravid og skal flytte inn i ny leilighet same tid som de også må flytte. det er noe galt med den dama og blir så forbanna!!!!

nå kutter jeg all kontakt med henne. stakkars mamma mi. akkurat kommet ut så skjer dete pga et tre!!!!!!!!! fy f så sint jeg er. vet ikka hva jeg skal gjøre...... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...