Troika77 Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Hei! Ny her jeg. Har ofte vært inne på sidene som gjest, men første gang jeg skriver.. Mannen min og jeg har vært prøvere i 2,5 år. Pergotimer og akupunktur har ikke hjulpet. Så nå har vi fått sendt søknad til Haukeland om IVF. Da lurer jeg på om det er noen som vet noe om hvor lang ventetid det er? Hvor lang tid tar det vanligvis før vi får brev om forsamtale? Har egentlig mange fler spm, men med disse :-) Spennende tider dette, er nervøs merker jeg... Takknemlig for svar :-)
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Kan ikke svare deg om ventetider etc, men oensker deg velkommen jeg ;-) Og bare spoer i vei saa svarer som regel de som kan...
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Velkommen skal du være!! :-) Jeg vet ikke hvordan det er med venting på Haukeland.. Jeg hører til Porsgrunn, og der er det kun 2-3 mnd venting nå.. Men det varierer veldig!
Troika77 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2008 Tusen takk, det var hyggelig :-) Håper det ikke er for lang ventetid, er veldig ivrig etter å komme igang.. og veldig nysgjerrig på hva som skjer nå..
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Kommer til aa bli mye aa tenke paa og mye man skal igjennom ja..En berg og dalbane med gleder og sorger.. Lykke til hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå