Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Foeler meg litt alene her *snufs* Blir mange innlegg aa skrive alene ..;-( hehe, ja kjeder meg litt..Har en liten pause naa hehehe..Og tenkte aa livne opp forumet litt.. ;-)
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Jeg er her også!! :-) Men må innrømme det er litt stille her ja.... På jobb du? Er hjemme jeg, fri i dag... Mannen har jobba natta, så han ligger å sover.. Ikke så mye å finne på.. :-(
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2008 Ja jobber ja.. trives paa jobben, men oensker jeg var hjemme av og til..hehe.. Se paa TV, vaske litt og kose meg med en god kopp te ;-)
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Ja, det er godt å være hjemme litt, men man blir fort lei av å være hjemme noen dager.. Jeg gjør ihvertfall! Er så rastløs :-)
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2008 Ja jeg og.. Hadde en periode uten jobb..Var kjekt en liten stund, men blir kjedelig i lengden.. Men , kjekt med en fridag av og til da ;-)
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Ja, en dag i ny og ne er bare deilig! :-) Skal være hjemme en uke jeg.. Trukket store-tå negla, så er fryktelig sårt å gå.. Kommer ikke oppi skoene! :-( Hehe :-) Så da er det ikke mye å finne på! :-) Og ikk så mye gøy på tv så tidlig på dagen, så da blir det mye bim :-)
Troika77 Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Hei. Hjemme fra jobb jeg også. Influensa... kjedelig å være hjemme, men kjekt med slike steder (BIM) Her kan man fort ta knekken på noen timer, hehe
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. mars 2008 Ja og man kan fort bli avhengig...hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå