Gå til innhold

Hvor er alle sammen idag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foeler meg litt alene her *snufs*

Blir mange innlegg aa skrive alene ..;-(

hehe, ja kjeder meg litt..Har en liten pause naa hehehe..Og tenkte aa livne opp forumet litt..

;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her også!! :-) Men må innrømme det er litt stille her ja.... På jobb du? Er hjemme jeg, fri i dag... Mannen har jobba natta, så han ligger å sover.. Ikke så mye å finne på.. :-(

Skrevet

Ja jobber ja.. trives paa jobben, men oensker jeg var hjemme av og til..hehe.. Se paa TV, vaske litt og kose meg med en god kopp te ;-)

Skrevet

Ja, det er godt å være hjemme litt, men man blir fort lei av å være hjemme noen dager.. Jeg gjør ihvertfall! Er så rastløs :-)

Skrevet

Ja jeg og.. Hadde en periode uten jobb..Var kjekt en liten stund, men blir kjedelig i lengden.. Men , kjekt med en fridag av og til da ;-)

Skrevet

Ja, en dag i ny og ne er bare deilig! :-) Skal være hjemme en uke jeg.. Trukket store-tå negla, så er fryktelig sårt å gå.. Kommer ikke oppi skoene! :-( Hehe :-) Så da er det ikke mye å finne på! :-) Og ikk så mye gøy på tv så tidlig på dagen, så da blir det mye bim :-)

Skrevet

Hei. Hjemme fra jobb jeg også. Influensa... kjedelig å være hjemme, men kjekt med slike steder (BIM) Her kan man fort ta knekken på noen timer, hehe

Skrevet

Ja og man kan fort bli avhengig...hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...