Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Hvordan gaar det med dere?? Mange spirer som gror der ute??
tuppelupp Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Ikke noen spire her desverre. Testet negativt og så kom mensen. Synes det har vært en tøff påske. Ringte porgsrunn i går og skal i gang med fryseforsøk ved neste mens. Så da er det bare å vente.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2008 Heldig du som faar begynne med en gang..Her maa vi vente paa brev, om ettersamtale for aa diskutere hva som gikk galt, foer de saa kaller oss inn til ny samtale om prosessen og medisiner etc...Kjenner jeg systemet rett kommer det til aa ta laaang tid, og er vel heldig om det blir 2009 bebis paa meg.... ;-(
tuppelupp Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 hmm tydeligvis forskjellig praksis. hvor holder du til? Jeg spurte om det ikke skulle være noen samtale om hva som gikk galt, men det hadde de vist ikke. sa at det var umulig å si, så man bare startet rett på. Synes det verste i denne prosessen er ventingen. og spes venting på mensen. Skal ha den igjen ca 17 april men når man venter på den kan den jo fort bli forsinket.
Lessen Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Jeg satt inn 2 fryseegg 7/3 og er gravid.. endelig!!! lykke til til dere andre!!
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2008 I England..Det er litt teit ja..Med statistikken slik den er saa er det jo bare noe som skjer.. Saa vet ikke hva som er vitsen, annet enn at det koster penger
Smurfeline81 Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Testet for 10 dager siden og den var positiv. Fikk svar på blodprøven idag (har tatt lang tid pga påskeferie) og den var positiv!! Jeg er gravid, på første ivf og er kjempe takknemlig! Venter bare på tidlig ul nå om to uker for å se om det er ett eller to små bankende hjerter! -klem-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå