Gå til innhold

Uke 35.Hvor mye har dere gått opp i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått opp 8kg til nå.

Skrevet

Jeg er i uke 36 og har gått opp 20 kilo..

Skrevet

Uke 32 og har gått opp ca 15 kg.

Skrevet

uke 36 gått opp 25 kg

Skrevet

uke 34 og 16,5 kg opp

Skrevet

uke 35 gått opp 22 kilo

Skrevet

Uke 34, gått opp 8 kg - men er vel nå på slutten de kommer. Ikke for ingenting at de jaller den siste måneden for fete-måneden..

Skrevet

De jaller ikke men kaller, hehe.

Skrevet

Uke 35 idag og gått opp 13,5kg.. Gått opp 3kg de siste 12 dagene pga plutselig mye vann i kroppen...

Skrevet

er 35 + 5 gått opp 13 kg

Skrevet

Har gått opp ca 12 kg nå...

Trodde den siste mnd var oppfetingsmnd til babyen ikke til mamman :-)

Jeg har ikke lagt på meg særlig mer den siste mnd med de to første i alle fall.

Skrevet

uke 33, gått opp 1.5 kilo :) hadde tatt av meg på forrige kontroll :)

Skrevet

er i uke 36 og gått opp 5 kg ved forige kontroll...

Skrevet

har vel tippa 13 kg nå, tenker jeg...

Skrevet

Slike vektinnlegg.. syns nesten noen her "skryter" av hvor lite de har gått opp. Greit hvis man er overvektig i utgangspunktet, men til normale slanke folk så skal man faktisk opp en 10-14 kg i løpet av svangerskapet.. Ikke rart folk får dårlig selvtillit her inne under svangerskapet. Dette er ingen slankekrig! Om å gjøre å ha gåt topp minst.. utrolig altså..

Skrevet

Vel unnskyld for at jeg er litt nyskjerrig på hva andre som er kommet ca like langt som meg har lagt på seg!

Det var ikke for å skryte, da jeg har lagt på meg 3kg på ei uke..Kan ikke si at det er så mye å skryte for! Beklager på det sterkeste for å ha tåkket deg tærne med innlegget mitt!

mvh hi

Skrevet

Virker nå som om flertallet i denne tråden har gått opp en del.

Trenger jo ikke kjefte hver gang det kommer en vekttråd.

Er enig at det virker litt rart at noen er opptatt av å ha lagt på seg minst mulig, sammen med graviditeten hører jo en normal vektøkning som vel er mellom 10-20 kg.

Jeg er i uke 36 og har lagt på meg 15kg.

Har nok litt vann i kroppen og men aner jo ikke hvor mye det utgjør.

Men det jeg i alle fall kan si er at jeg har spist godt. Hadde jeg vært litt mer fokusert på kosten og kuttet helt ut godsaker ville nok ikke vektøkningen vært like stor. (selv om 15 er innenfor normalen)

Vi blir hva vi spiser!! I tillegg har i alle fall aktivitetsnivået mitt gått ned i tillegg..

For min del blir det bare å stå på etter tulla er ute og så tenker jeg ikke noe mer på de kiloene jeg har lagt på meg litt unødvendig som bare er kosekilo. De kommer nok helt sikkert av igjen etterhvert.

Skrevet

Hei hi,

nå var ikke dette ment til deg, men til de som "skryter" av hvor lite de har lagt på seg. 8 kg er ganske normalt i uke 35 tror jeg pluss minus. Snakker om de (ikke de som er overvektige) men de normale som har lagt på seg 1,2,3 kg og skal snart føde.. hva er det å skryte av?

VI skal legge på oss en god del, bare å innse fakta.

NN

Skrevet

Er i uke 36+4, har gått opp 7 kg, men hadde noen ekstra fra før.

Skrevet

Oki..da missforsto jeg;)

Skrevet

Er i uke 34 + 5 og har gått opp 4 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...