Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Maa bare spoerre jeg ;-) Er du saa snill og koselig som du gir uttrykk for i innleggene dine?? hehe .. Synes du virker som en herlig jente, med hodet paa rett plass, veldig diplomatisk og voksen for en som er 21 (mener du nevnte det var alderen din?) Ikke ment som kritikk altsaa..Ment som et kompliment.. ;-)))))
Nøtt Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Næmmen, så koselig!! Tusen hjertelig takk, kjære deg. Nå ble jeg helt varm inni meg. :-) (Jeg er 27 forresten..)
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2008 Sorry, maa ha blanda alderen din med en annen da.. hehe, maatte bare si det ja..;-) Har liksom lagt merke til en del av innleggene dine og tenkt at hun her virka koslig..hehe
Nøtt Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Det var hyggelig altså. Tusen takk en gang til. Jeg er nok ikke like koselig hver dag, hehe.. Spesielt ikke med humørsvingninger og dårlig søvn som jeg har hatt de siste nettene!
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2008 Er ikke det bare naturlig da? Med alle hormonene som vanker her inne, saa er det jo nesten rart det er saa fredelig som det er ;-) hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå