Gå til innhold

Svar på 2. boldprøve..

ikø29

Anbefalte innlegg

Det var svært lite stigning.. Var på 43 den 17. mars og nå, den 25. var den bare kommet opp til 48. Det er ikke bra. Har fått time hos gu på fredag for å se om det er noe der i det hele... Veldig vanskelig dette her skal være!!!!!!!

Har hatt blødninger i 12 dager nå og det er heller ikke spesielt bra tegn.

Da er det bare å vente enda litt til- det er tross alt litt stigning og vi må bare klamre oss til det vi har!!!

Nå må jeg komme meg ut i solen.

Ha en god dag :-)

Fortsetter under...

ja, det er mer spenning enn jeg trenger akkurat nå... Hadde håpet jeg fikk et svar å forholde meg til i dag men dette her er veldig rart!!! Begynner sevfølgelig å tenke på om det er svangerskap utenfor livmor og alt det der... Går det an, forresten?! Egget ble jo plassert der det skulle...

Jeg er i uke 6 i dag slik at det er nok like greit å vente noen dager. Det var ikke særlig optimisme at spore hos gynekologen og selv er jeg bare oppgitt. Jammen er det naivt å tro at enten så er man gravid eller så er man ikke!!!!!! Jeg har lært en god del om både det å være gravid, hva som kan skje, hva som er normalt og ikke i løpet av dette alt for korte svangerskapet og historien slutter visst ikke her....

Takk for gode ord Det varmer :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...