Henan Skrevet 26. mars 2008 #1 Del Skrevet 26. mars 2008 Rett før påske hadde vi ordinær UL på Fredrikstad. Jeg hadde grudd meg litt for jeg hadde lest litt forskjellig på siden her. Først ble vi tatt i mot av ei som tydeligvis hadde lyst på påskeferie og jeg kjente at jeg ble stresset av henne. Hun orienterte om Mor og Barn undersøkelsen pluss diverse andre ting og vi fylte ut skjema og tok blod og urinprøver og svarte som best vi kunne. Så ble vi bedt om å vente på tur for UL og jeg kjente meg sliten av hele greia. Men så kom en godt voksen jordmor og hentet oss og hun var rolig og blid og bare positiv. Hun så på meg og stilte spørsmål og ventet slik at jeg fikk svart ferdig. Hun stilte også mannen min spørsmål og han sa etterpå at det var godt å bli sett som far av henne. Under undersøkelsen gav hun seg god tid til å se og forklare. Jeg var opptatt av hjertekammer, ryggrad osv. og hun viste og forsikret meg om at alt var bra. Tilslutt gikk hun over alt en gang til og understrekt hvor fantastisk heldige vi var. "Se på gutten så flott han ligger her og bare koser seg. Han får det godt hos dere!" Jeg ble så rørt over at hun var så ekte og engasjert så jeg har bare godord å si om akkurat den delen av undersøkelsen. Jeg har bestemt meg for å føde på fødestuen i august. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137245139-ul-i-fredrikstad/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
MilleMamma Skrevet 30. mars 2008 #2 Del Skrevet 30. mars 2008 Så fint du skrev dette innlegget her. Nå ble jeg litt mer rolig. Har lest mye negativt her jeg også. Skal på ordinær UL nå 17. april. Og jeg har grudd meg endel etter alt jeg har lest om her. Ble veldig glad når jeg leste innlegget ditt Klem. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137245139-ul-i-fredrikstad/#findComment-137295185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå